خودروهایی برای ماجراجویی

کانسپت‌های فورد برای نمایشگاه SEMA 2020

3 آذر 1399 16:41

همچون بسیاری رویدادهای خودرویی دیگر، نمایشگاه SEMA نیز تحت تاثیر همه‌‌گیری ویروس کرونا برگزار نخواهد شد، اما لغو این رویداد مهم در لاس وگاس، باعث ناامیدی خودروسازان نشده چراکه در روزهای اخیر شاهد رونمایی مجازی چندین کانسپت بوده‌ایم. فورد نیز از سایرین عقب نمانده و خودروهای ساخت خود را به صورت آنلاین به علاقمندان معرفی نموده است.

تمرکز فورد در این دوره از نمایشگاه SEMA بر مدل‌های F-150 و رنجر بوده هرچند نسل جدید برانکو نیز حضوری درخشان دارد. خودروساز آمریکایی این مدل‌ها را در جریان رویداد ویژه دو روزه‌ای که به صورت آنلاین برگزار شده، به علاقمندان معرفی کرده است.

فورد برانکو Badlands Sasquatch 2

اولین خودروی این جمع 4تایی ، فورد برانکو Badlands Sasquatch 2 در است که قابلیت رانندگی روزمره با یک خودروی ماجراجو را به معرض نمایش گذاشته است. برخی پنل‌های بدنه این خودرو تعویض شده درحالیکه رکاب‌های جانبی ، رنگ‌آمیزی مشکی با نقوش نارنجی، سقف پارچه‌ای مشکی و فرم خاص درها این مدل را بسیار متمایز کرده است.

پیکاپ F-150 Limited Hybrid SuperCrew by BDS Suspension

خودروی بعدی پیکاپ F-150 Limited Hybrid SuperCrew by BDS Suspension است که در همکاری با یک تولیدکننده قطعات سیستم تعلیق شکل گرفته است. بنابر اعلام فورد، این پیکاپ هیبرید با سیستم تعلیق مرتفع و تایرهای مناسب شرایط سخت، می‌­تواند همزمان برای استفاده کاری و تفریحی بسیار کارآمد باشد.

فورد رنجر XLT ترمور

پیکاپ دیگر فورد یعنی رنجر XLT ترمور که در این رویداد ویژه با پسوند SuperCrew معرفی شده، شاید به میزان نسخه تغییر یافته از F-150 جالب توجه نباشد، ولی به هرحال این خودرو نیز برای آفرود کاملاً آماده شده است. چراغ‌های LED مخصوص آفرود، اسنورکل و تجهیزات داخل محفظه بار بخشی از تجهیزات اضافی نصب شده روی این خودرو هستند.

فورد برانکو اسپرت Badlands

در نهایت به سراغ نسخه‌ای از برانکو اسپرت با نام MAD Bronco Sport Badlands می­‌رویم که در همکاری با MAD Industries شکل گرفته تا نمایی از یک شاسی‌بلند جمع‌وجور ولی آماده برای ماجراجویی را به نمایش بگذارد. این خودرو به تجهیزات لازم برای سفرهای طولانی مجهز شده که شاید مهمترین آن‌ها، کاروان تریلر و ریل سقفی باشد.

دیدگاه کاربران