بدون تغییر در مشخصات فنی

بروزرسانی تویوتا کمری برای مشتریان اروپایی

4 آذر 1399 11:30

جدیدترین نسل تویوتا کمری پس از 16 سال حضور موفقیت‌آمیز در بازار اروپا، در سال 2018 معرفی شد. همین چند ماه پیش بود که نسخه بروزرسانی شده از نسل جدید تویوتا کمری به بازار آمریکای شمالی عرضه شد و اکنون همان موارد جدید در دسترس خریداران اروپایی نیز قرار گرفته است.

فروش تویوتا کمری فیس‌لیفت در اروپا از سه ماهه اول سال 2021 آغاز خواهد شد.تغییرات ظاهری کمری 2021 به موارد اندکی شامل بازطراحی سپر جلو و جلوپنجره، طرح جدید رینگ‌های 17 و 18 اینچی و ترکیب رنگی تازه برای بدنه محدود می­‌شود، هرچند تویوتا همین تغییرات را باعث افزایش پرستیژ کمری و پویاتر شدن طراحی آن دانسته است.

اما مهمترین تحولات اعمال شده بر تویوتا کمری را باید در فضای کابین آن جستجو کرد. در نگاه اول، نمایشگر 9 اینچی جدید اطلاعات سرگرمی جلب نظر می­‌کند که در نقطه‌ای بالاتر از قبل روی داشبورد نصب شده تا دسترسی و دید بهتری برای سرنشینان فراهم نماید. عملکرد نرم‌افزار این سامانه سریع‌تر شده و از اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌­کند.

کابین تویوتا کمری مدل 2021 برای بازار اروپا

برای روکش صندلی‌ها از پوشش چرم پرمیوم بژ یا مشکی تازه‌ای استفاده شده ضمن این‌که می­‌توان نمونه چرم مصنوعی و پارچه را نیز برای تویوتا کمری سفارش داد.

سامانه‌های دستیار راننده کمری نیز به موارد تازه‌ای مجهز شده به گونه‌ای که حالا، کروزکنترل تطبیق‌پذیر هم به عضوی از مجموعه Toyota Safety Sense بدل شده است.

تویوتا کمری مدل 2021 برای بازار اروپا

جدیدترین نسل تویوتا کمری براساس پلتفرم TNGA شکل گرفته و به پیشرانه 2.5 لیتری هیبرید مجهز است که 215 اسب‌بخار قدرت و 221 نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند. هرچند این ارقام چندان هیجان‌انگیز به نظر نمی‌­رسد اما بد نیست بدانید تویوتا کمری با همین مشخصات فنی می‌­تواند ظرف 8.3 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد.

فروش تویوتا کمری فیس‌لیفت در اروپا از سه ماهه اول سال 2021 آغاز خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران