به رنگ سبز تانکی

رم 1500 مدل 2021 رونمایی شد

8 آذر 1399 15:30

مدل 2021 پیکاپ معروف رم یعنی 1500 در دو تیپ ویژه ساخته شده است. مانند فیس‌لیفت‌های قبلی در این سری نیز رنگ‌های جذاب مخصوص آفرود در نظر گرفته شده است. رم 1500 جدید با الهام از خودروهای ارتشی با رنگ سبز موسوم به Tank طراحی شده است.

رم این پیکاپ را در کلاس Built to Serve (ساخته شده برای خدمت) معرفی کرده است. شرکت می‌گوید قصد دارد تنها 1000 دستگاه از این سری با رنگ سبز تانکی را تولید کند. البته 1000 دستگاه دیگر نیز با رنگ قرمز آتشین در نظر گرفته خواهد شد. در مدل‌های جدید المان‌های مدرنی مانند جلوپنجره، سپرها، فریم‌ آینه‌ها و رکاب‌ها به رنگ خاکستری مات و درست مانند محصولات ارتشی درآمده‌اند. حتی چراغ‌های رم 1500 جدید نیز به‌کلی تغییر کرده‌اند.

رم به صورت ویژه برای این پیکاپ از رینگ‌های 20 اینچی بهره گرفته است. از سوی دیگر رم 1500 سری ویژه از پکیج سفارشی آفرود 4x4 استفاده می‌کند. استفاده از تایرهای همه‌جارو، قفل الکترونیکی دیفرانسیل عقب، کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، بازوهای اتصالی آفرود و البته فنربندی مخصوص از جمله تمهیدات جدید برای رم 1500 است. 

داخل کابین صندلی‌های مشکی با دوخت Greystone دیده می‌شوند. صفحه‌های نگهدارنده سر و شانه راننده و سرنشین جلو نیز از Velcro تهیه شده‌اند. این تجهیزات قابلیت اتصال ملزومات نظامی را نیز دارد.

نکته جالب درباره صندلی‌های رم 1500 جدید، محفظه‌های مخصوص برای جایگذاری ماژول‌ها و تجهیزات نظامی است تا به لطف آن حجم بیشتری از ملزومات قابل حمل باشند. به همین دلیل است که رم این پیکاپ را در کلاس Built to Serve (ساخته شده برای خدمت) معرفی کرده است.

اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود این احتمال وجود دارد که رم 1500 جدید را تا سه ماه دیگر در خیابان شاهد باشیم.

مترجم : نیما حدادی

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران