اغراق در لوکس‌گرایی

لندرور دیفندر با تیونینگ کارلکس

15 آذر 1399 15:15

آخرین پروژه تیونینگ شرکت کارلکس (Carlex) روی نسل جدید لندرور دیفندر اجرا شد. مدلی با نام جدید Racing Green که خود حکایت از قابلیت‌های جدید اسپرت‌گرایانه آن دارد.

در دینفدر جدید با افزودن قطعات فیبر کربنی روی کاپوت، گلگیرها و کاور تایر زاپاس المان‌‌های جوان‌پسند بیشتری دیده می‌شود.در دینفدر جدید با افزودن قطعات فیبر کربنی روی کاپوت، گلگیرها و کاور تایر زاپاس المان‌‌های جوان‌پسند بیشتری دیده می‌شود. نوارهای سفید روی کاپوت، رکا‌ب‌ها و دور تایرهای یوکوهاما ناگفته پیداست که به خواص مسابقه‌ای این شاسی‌بلند اشاره دارند.

باید اعتراف کرد که کارلکس در داخل کابین سنگ تمام گذاشته است. صندلی‌های اسپرت در ردیف و جلو و عقب با پوشش چرم قهوه‌ای و البته لوگوی Racing Green Edition جلوه‌ای چشم‌گیر پیدا کرده‌اند. ریزه‌کاری‌های رنگ سبز در سرتاسر اتاق قابل مشاهده است. از داشبورد گرفته تا رودری‌ها. البته مانند همیشه کارلکس با نصب یک پلاک شماره‌دار، محدود بودن این تولیدات را یادآور شده است.

لندرور دیفندر با تیونینگ کارلکس

به نظر نمی‌رسد که شرکت تیونینگ تغییراتی در بخش قوای محرکه اعمال نکرده باشد. این یعنی هنوز هم می‌توان این دینفدر را با پیشرانه 2 لیتری 296 اسب‌بخار توربو سفارش داد. پیشرانه دیگر 3 لیتری شش سیلندر با فناوری هیبریدی ملایم است که 396 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. مدل اول شتاب صفر تا صد 7.7 ثانیه‌‌ای و مدل دیگر شتاب 5.8 ثانیه‌ای را ثبت خواهد کرد.

قیمت پایه این خودرو 49 هزار دلار خواهد بود. نسل جدید لندرور دیفندر که با کد L663 شناخته می‌شود سال گذشته در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شد. نکته جالب درباره این خودرو آن است که این خودرو هنوز از سوی موسسه ایمنی یورو NCAP تست نشده است.

دیدگاه کاربران