سه چرخه‌ای برای تمایز

پولاریس اسلینگشات 2021 از راه رسید

21 آذر 1399 11:38

بهترین خبر برای علاقه‌مندان به شبه خودروهای اسپرت، عرضه نسخه جدید Slingshot از سوی پولاریس است. آنطور که شرکت می‌گوید در ویرایش جدید یک «به‌روزرسانی کامل» صورت گرفته است. مجموعه‌ای از تغییرات که این محصول را سریع‌تر، بادقت‌تر و البته سازگارتر کرده است.

قیمت فول‌ترین ویرایش مدل 2021 چیزی حدود 34 هزار و 799 دلار است.پولاریس در مدل 2021 جعبه‌دنده 5 سرعته نیمه اتوماتیک قبلی را کنار نگذاشته است. اما خبر خوب اینجاست که قصد دارد روی نسخه جدید از فناوری AutoDrive استفاده کند. این آپشن در مدل اسلینگشات R یک استاندارد است و در ویرایش پایه یک آپشن پولی. علاوه بر این، سیستم اتوهلد نیز در تمام مدل‌ها به صورت استاندارد تعبیه شده است. حضور این فناوری که با برداشتن پا از روی ترمز مانع از عقب رفتن وسیله نقلیه می‌شود، روی چنین اسپرتی جالب از آب درآمده است.

خبر مهم دیگر برای سال 2021، بازگشت اسلینگشات S است که قیمت پایه آن از 19 هزار و 999 دلار شروع می‌شود. این یعنی 6500 دلار کمتر از مدل پایه SL که سال گذشته دیده بودیم. پولاریس همانطور که بارها مدعی شده، این خودرو را با تمرکز روی عملکرد طراحی کرده است. به همین دلیل بوده که در نسخه جدید نیز آپشن‌های رفاهی محدودی دیده می‌شود. با این حال خریداران می‌توانند ملزومات مربوط به بادگیر، سیستم ضد سرقت، سیستم صوتی 100 وات با برند راکفورد فوسگیت با نمایشگر 2.7 اینچی را سفارش بدهند.

پولاریس اسلینگشات مدل 2021

سرانجام شرکت مجبور شد تا رنگ خاص نئونی را که تنها روی مدل R تولید محدود عرضه می‌کرد را نیز روی این نسخه نیز ارائه بدهد. در این خودرو سیستم اطلاعات و سرگرمی از برند راید کامند با نمایشگر 7 اینچی در نظر گرفته شده و قابلیت اتصال به اپل کارپلی و جی‌پی‌اس را نیز دارد.

از آنجایی که اسلینگشات عموماً برای تمایز طراحی شده، شرکت 7 تریم رنگی را برای آن در نظر گرفته است. هم‌چنین در مدل 2021 می‌توان کیت نورپردازی با 6 LED مجزا را مشاهده کرد. نکته جالب اینجاست که با استفاده از یک اپلیکیشن می‌توان میزان نوردهی این LEDها را تغییر داد.

پولاریس اسلینگشات مدل 2021

بد نیست بدانید این محصول اسپرت مجهز به یک پیشرانه 2 لیتری با 178 اسب‌بخار قدرت و 163 نیوتن‌متر گشتاور است. این عدد برای مدل‌ R به 203 اسب‌بخار و 195 نیوتن‌متر گشتاور نیز افزایش پیدا می‌کند. قیمت فول‌ترین ویرایش مدل 2021 چیزی حدود 34 هزار و 799 دلار است.

مترجم : نیما حدادی

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران