به انتخاب RideApart

بهترین موتورسیکلت‌های معرفی شده در سال 2020

16 دی 1399 11:08
  • به انتخاب RideApart

    به انتخاب RideApart

    با شروع سال جدید میلادی، اکنون فرصت مناسبی است تا در هر زمینه­‌ای، وقایع مهم سال 2020 را مرور کنیم. وب سایت RideApart که جزء رسانه­‌های معتبر حوزه موتورسیکلت به شمار می‌­آید نیز نگاهی به سال گذشته کرده و از میان مدل‌های قابل توجهی که در سال گذشته رونمایی شد، 1+3 گزینه را به عنوان بهترین موتورسیکلت‌های 2020 معرفی کرده است. علاوه بر کارشناسان این نشریه، آرای مردمی هم در انتخاب گزینه‌­های برتر تاثیرگذار بوده است.

  • رتبه سوم: دوکاتی مالتی استرادا V4

    رتبه سوم: دوکاتی مالتی استرادا V4

    دوکاتی مالتی استرادا V4 علاوه‌بر پیشرانه قابل توجه، به اولین کروزکنترل راداری نصب شده روی موتورسیکلت نیز مجهز شده است. این مدل که چهارمین دوکاتی V4 بشمار می­‌آید، یکسال علاقمندان را منتظر گذاشت اما در نهایت به انتظارات آن‌ها بهترین پاسخ را ارائه کرد. این موتورسیکلت توانست علاوه بر خریداران، نظر رسانه‌ها و کارشناسان را نیز به سوی خود جلب نماید.

  • رتبه دوم: ب‌ام‌و R18

    رتبه دوم: ب‌ام‌و R18

    با معرفی ب‌ام‌و R18 در ماه آوریل، قلب علاقمندان موتورسیکلت به تپش افتاد. این موتورسیکلت کروزر به بزرگترین پیشرانه باکسر مجهز شده و با طراحی نوستالژیک و خروجی‌های اگزوز خود، بیننده را به هیجان وامی­دارد. نکته مهم این است که عملکرد فنی R18 هم به اندازه ظاهر آن درخور توجه است.

  • رتبه اول: تریومف تریدنت 660

    رتبه اول: تریومف تریدنت 660

    تریدنت 660 را باید بهترین موتورسیکلت جدید معرفی شده در سال 2020 از نگاه RIdeApart دانست، محصولی که موفق شد 18 درصد از کل آرای رقابت میان 30 موتورسیکلت جدید را به خود اختصاص دهد. این محصول میان-سایز به عنوان اولین شاخه اصلی موتورسیکلت‌های تریومف از سال‌ها پیش در خط تولید حضور داشته که در نسل جدید توانسته با عملکرد فنی و قیمت مناسب، توجه علاقمندان را بیش از پیش به سوی خود جلب نماید.

  • دیپلم افتخار: هوندا H'ness CB350

    دیپلم افتخار: هوندا H'ness CB350

    رتبه دوم و سوم میان ب‌ام‌و R18 و دوکاتی مالتی استرادا V4 با فقط یک رای جابجا شد، هوندا H'ness CB350 نیز با تنها یک رای از رتبه سوم یعنی دوکاتی مولتی استرادا عقب ماند. بسیار حیف بود اگر در این فهرست نامی از محصول هوندا به میان نمی­‌آمد چراکه هوندا CB به لطف طراحی زیبا و مشخصات فنی مناسب، در هنگام رونمایی در ماه سپتامبر بسیار مورد توجه قرار گرفت.

دیدگاه کاربران