محبوب اروپا، زاده آمریکا

انتشار تصاویر جاسوسی از هوندا سیویک فست‌بک

27 دی 1399 14:16

هوندا سیویک که عنوان پرفروش‌ترین خودروی جمع‌وجور بازار آمریکا را در اختیار دارد، قرار است در سال جاری میلادی به نسل یازدهم خود وارد شود.

این خودرو در نزدیکی مرکز آزمایش هوندا در قاره اروپا شکار شده، جایی که معمولاً خودروهای هاچ‌بک مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرند. اما هوندا قصد دارد سیویک فست‌بک مدل 2022 را در تاسیسات خود واقع در گرینزبرگ در ایالت ایندیانا تولید کند.این خودرو قرار است در دو فرم سدان و فست‌بک (هاچ‌بک) ساخته شود ضمن این‌که احتمالاً نسخه‌های اسپرت Si و تایپ R نیز عرضه خواهد شد. به لطف نمونه اولیه از سیویک جدید که در ماه نوامبر معرفی شد، تاحد زیادی با فرم بدنه این خودرو آشنایی داریم، ضمن این‌که تاکنون تصاویر مختلفی از نمونه آزمایشی در رسانه‌ها منتشر شده است.

اخیراً تصویری از نمونه آزمایشی این خودرو در فرم فست‌بک (هاچ‌بک) انتشار یافته که سیویک 2022 را در نزدیکی مرکز آزمایش هوندا در قاره اروپا نمایش می‌­دهد، جایی که معمولاً خودروهای هاچ‌بک مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرند.

در مقایسه با هوندا سیویک فعلی، مدل 2022 از فرم اسپرت و زاویه‌دارتر و در عین حال محافظه کارانه‌تری بهره‌مند شده است. در نسخه فست‌بک نیز فرم ستون C را می‌­توان به عنوان یک نکته جالب توجه به شمار آورد.

تصاویر جاسوسی هوندا سیویک فست‌بک مدل 2022

در فضای کابین، هوندا سیویک 2022 از طرحی مینیمال و ساده برخوردار شده که نمایشگر 9 اینچی مرکز داشبورد، صفحه پشت آمپر دیجیتال و طرح لانه زنبوری حاشیه خروجی‌های سیستم تهویه مهمترین نکات قابل اشاره خواهند بود.

این خودرو به طیف وسیعی از سامانه‌های ایمنی همچون نسخه بروزرسانی شده از Honda Sensing مجهز شده ضمن این‌که جانمایی کیسه‌های هوا مورد بازنگری قرار گرفته و طراحی بدنه هم بگونه‌­ای انجام شده که در برخورد با عابران پیاده، آسیب کمتری به آنان وارد کند.

تصاویر جاسوسی هوندا سیویک فست‌بک مدل 2022

درباره مشخصات فنی هوندا سیویک 2022 هنوز اطلاع دقیقی نداریم اما می‌توان انتظار داشت که با مجموعه­‌ای از پیشرانه‌های 4 سیلندر تنفس طبیعی و مجهز به توربوشارژر روبرو باشیم که طبق معمول، قوی‌ترین نمونه از میان آن‌ها روی سیویک تایپ R نصب شود.

هوندا قصد دارد سیویک فست‌بک مدل 2022 را در تاسیسات خود واقع در گرینزبرگ در ایالت ایندیانا تولید کند.

دیدگاه کاربران