با کمی زرق‌ و برق بیشتر

معرفی هاوال M6 پلاس

3 بهمن 1399 17:07

همین چند روز پیش بود که هاوال از ویرایش جدید M6 خود موسوم به پلاس رونمایی کرد. خودروی جدید را می‌توان در زمره شاسی‌بلندهای جمع‌وجور قرار داد. هاوال می‌گوید قصد دارد 5 تیپ از محصول را با قیمت پایه 11 هزار و 200 تا 14 هزار و 500 دلار عرضه کند.

بارزترین تغییر هاوال جدید را باید جلوپنجره بزرگ‌تر آن دانست. ورودی‌های هوای ذوزنقه‌ای چهره‌ای شیک‌تر به نمای جلویی آن بخشیده‌اند.هاوال M6 پلاس را می‌توان یک فیس‌لیفت میان‌مدت تلقی کرد. با این حال تغییرات نه‌چندان گسترده‌ای در ظاهر و باطن آن قابل مشاهده است. بارزترین تغییر هاوال جدید را باید جلوپنجره بزرگ‌تر آن دانست. ورودی‌های هوای ذوزنقه‌ای چهره‌ای شیک‌تر به نمای جلویی آن بخشیده‌اند. با این حال هنوز هم هندسه قبلی توری در این مدل نیز دیده می‌شود.

از نظر ابعاد شاسی‌بلند فوق با طول، عرض و ارتفاع 4664، 1830 و 1729 میلی‌متر و البته فاصله محوری 2680 میلی‌متر به وضوح طویل‌تر و بلندتر از نسخه قبلی به چشم می‌آید. نکته مهم اینجاست که فاصله محوری دو خودرو بدون تغییر باقی مانده است.

در نمای پشتی M6 پلاس شاهده استفاده از چراغ‌های میله‌ای و سرتاسری هستیم. لوگوی HAVAL نسبت به ویرایش قبلی با فونت بزرگ‌تری در نظر گرفته شده است. استفاده هوشمندانه از نوار کروم روی سپر و فریم دور اگزوزها اشاره‌ای ملایم به خواص لوکس‌گرایانه آن دارد.

هاوال M6 پلاس مدل 2021

داخل کابین پیش از همه صفحه نمایش برآمده و عریض جلب توجه می‌کند.

این خودرو از نظر فنی نیز حرف‌هایی برای گفتن دارد. استفاده از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ که 150 اسب‌بخار قدرت و 210 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند، قابل قبول بوده است. مشتریان می‌توانند محصول جدید را در دو حالت 6 سرعته دستی و یا 7 سرعته دوکلاچه نیز سفارش دهند.

مترجم : نیما حدادی

منبع : chinapev.com

دیدگاه کاربران