در چهار طرح مختلف با قیمت پایه 94 هزار دلار

کیت بدنه جذاب لیبرتی‌واک برای اونتادور

14 بهمن 1399 11:14

سوپراسپرت‌ها به خودی خود جذاب هستند؛ اما با اضافه کردن کیت‌بدنه‌های گوناگون می‌توان ظاهر متفاوت‌تری را برای آن‌ها به‌وجود آورد. یک مجموعه‌ی متخصص در طراحی کیت‌های‌ بدنه به نام لیبرتی‌واک Liberty Walk در ژاپن، سوپراسپرت‌های محبوب جهان را زیر تیغ جراحی خود قرار می‌دهد؛ با این‌کار، لذت راندن یک سوپراسپرت دوچندان می‌شود.

کیت GT Evo در چهار طرح مختلف قابل سفارش است که ارزان‌ترین آن 94 هزار دلار قیمت دارد.پروژه اخیر لیبرتی‌واک، که به تازگی رونمایی شده‌است، یک کیت‌بدنه‌ بسیار متفاوت و جذاب مخصوص لامبورگینی اونتادور است. این کیت‌ منحصربه‌فرد، با نام GT Evo شناخته می‌شود که یکی از بهترین ساخته‌های لیبرتی‌واک تاکنون است.

در قسمت جلو، کاپوت و سپر به طور کامل تعویض شده‌اند؛ قسمت‌هایی نیز مانند ورودی‌‌‌های‌هوا‌، پره‌های آیرودینامیکی، پوشش‌های در برگیرنده گلگیر و ... به طرفین خودرو اضافه شده‌‌است.

کیت بدنه لیبرتی‌واک برای لامبورگینی اونتادور

در قسمت عقب، با نمایی بسیار گیرا مواجه می‌شویم؛ در نگاه اول شاید اونتادور SVJ را به یاد آوریم، اما تغییرات متعددی رخ داده است؛ مهم‌ترین آن، اضافه شدن یک بال عقب غول‌آساست که تا گلگیرهای عقب امتداد پیدا کرده‌ است؛ سپس در طرفین سپر دو پره برای رسیدن به بهترین سطح آیرودینامیک، تعبیه شده‌ است. جزئیات دیگری نیز مانند دیفیوزرهای جدید و ... قابل مشاهده است.

کیت GT Evo در چهار طرح مختلف قابل سفارش است که یکی از پرطرفدارترین آن‌ها، کیت تمام فیبرکربن است. قیمت آن‌ها نیز بین 94,600 تا 187,000 دلار متغیر است.

طبق گفته‌ لیبرتی‌واک، این آخرین کیت‌بدنه‌ آن‌ها برای لامبورگینی اونتادور خواهد بود که تنها 20 نسخه از آن تولید می‌شود.

دیدگاه کاربران