آماده برای صحرانوردی

معرفی فورد برانکو 4600Race

17 بهمن 1399 10:06

پس از معرفی نسخه‌های مسابقه‌­ای برانکو، اکنون فورد مدل 4600race از این خودرو را رونمایی کرده که در عین شباهت زیاد به انواع استاندارد، به منظور شرکت در مسابقات Baja 1000 طراحی و ساخته شده است.

بسیاری از قطعات این برانکو با انواع مناسب برای شرایط سخت تعویض شده که از میان آن‌ها می‌­توان به سیستم هیدرولیک فرمان و خنک‌کننده اشاره کرد. این خودروی مسابقه‌­ای براساس نسخه دو در برانکو شکل گرفته و از همان پیشرانه 2.7 لیتری شش سیلندر اکوبوست مجهز به توئین توربوشارژر و جعبه‌دنده 10 سرعته اتوماتیک بهره‌مند شده که در مدل استاندارد این خودرو نیز نصب می­‌شود.

اما برانکو 4600 تغییرات زیادی هم تجربه کرده که شامل سیستم تعلیق آفرود با کمک‌فنرهای Fox، ترمزهای Wilwood و تایرهای 35 اینچی T/A KM3 ساخت بی‌اف گودریچ مناسب برای مسیرهای گلی، می­‌شود.

بسیاری از قطعات این برانکو با انواع مناسب برای شرایط سخت تعویض شده که از میان آن‌ها می‌­توان به سیستم هیدرولیک فرمان و خنک‌کننده اشاره کرد. سپرهای استیل و وینچ Warn Zeon  این خودرو از بخش Ford Performance یا خودروهای عملکردی فورد تامین شده ضمن این‌که چراغ‌های LED مخصوص آفرود و میله محافظ سرنشینان هم برای آن پیش‌بینی شده است.

بنابر اعلام فورد، برانکو 4600 به اولین صندلی های مسابقه­‌ای ریکارو با استاندارد خودروهای آفرودی مجهز شده است.

هرچند تولید این خودرو هنوز آغاز نشده اما مراحل تست آن در ماه جاری به پایان خواهد رسید. قرار است سه دستگاه برانکو 4600 در ماه نوامبر سال جاری وارد مسابقه شوند.

دیدگاه کاربران