مجهز به پیشرانه هیبرید

معرفی لانچیا اپسیلون مدل 2021

18 بهمن 1399 14:28

شرکت لانچیا با معرفی نسخه جدید و فیس لیفت‌شده‌ مدل اپسیلون - Ypsilon - جانی دوباره گرفت.

پیشرانه هیبریدی این خودرو از ترکیب باتری لیتیوم‌یونی به همراه یک پیشرانه 1 لیتری 3 سیلندر تشکیل شده و مجموعاً 69 اسب‌بخار قدرت دارد.نسخه جدید دچار تغییراتی در ظاهر شده‌ است؛ جلوپنجره با خطوط عمودی کرومی، بیش‌تر به چشم می‌آید؛ در ادامه نیز چراغ‌های جلو با LED های روشنایی روز زیباتر شده‌اند و ورودی‌‌هوای جدیدی اضافه شده‌ است.

از جمله به‌روز‌رسانی‌هایی ایجاد شده، می‌توان به رنگ‌بندی‌ جدید برای مدل اپسیلون اشاره کرد؛ متفاوت‌ترین آن‌ها یک رنگ آبی بسیار زیباست که نشان لانچیا را یادآوری می‌کند.

تغییرات ایجاد شده در کابین خودرو نیز ملموس است. با اولین نگاه، صفحه‌نمایش 7 اینچی به چشم می‌‌خورد که از سیستم‌های Android Auto و Apple CarPlay پشتیبانی می‌کند. فیلترهوای کابین نیز قادر است از گسترش مواد حساسیت‌زا تا 99 درصد جلوگیری کند و تا 98 درصد مانع رشد باکتری‌ها شود.

کابین لانچیا اپسیلون مدل 2021

لانچیا از اعلام دقیق جزئیات فنی سر باز زده است، اما چیزی که مشخص است، پیشرانه جدید آلایندگی کمتری دارد. این پیشرانه 1.2 لیتری که قادر است 68 اسب‌بخار قدرت و 102 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. البته مشتریان می‌توانند پیشرانه 0.9 لیتری با قدرت 84 اسب‌بخار و گشتاور 145 نیوتن‌متر را انتخاب کنند.

لانچیا اپسیلون هیبرید مدل 2021

علاوه‌براین پیشرانه هیبریدی نیز در دسترس است که از ترکیب باتری لیتیوم‌یونی به همراه یک پیشرانه 1 لیتری 3 سیلندر تشکیل شده و مجموعاً 69 اسب‌بخار قدرت و 92 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. با این پیشرانه شتاب صفر تا صد لانچیا اپسیلون 14.2 ثانیه است.

قیمت مدل جدید اپسیلون از 15,100 یورو آغاز می‌شود و در نهایت به 16,700 یورو برای نسخه گلد می‌رسد.

دیدگاه کاربران