دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست

خرید آنلاین لکسوس با مونوگرام

18 بهمن 1399 14:35

شرکت لکسوس روش جدیدی را برای فروش محصولات خود ارائه داده‌ است. از این پس مشتریان می‌توانند به صورت آنلاین و غیرحضوری، محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. راه‌ارتباطی جدید با مشتریان، Monogram نام دارد.

هر زمان که فکر داشتن یک لکسوس به ذهنتان خطور کرد، می‌توانید به راحتی با گوشی‌موبایل خود، مدل را انتخاب و خریداری کنید.با استفاده از این برنامه، مصرف‌کنندگان از مراجعه به سایت رسمی لکسوس، سایت‌‌ نمایندگی‌ها و خدمات و همچنین حضور در نمایندگی‌ها، بی‌نیاز می‌شوند. تمام خدمات مشتریان و مراحل خرید در مونوگرام امکان‌پذیر است و هر زمان که فکر داشتن یک لکسوس به ذهنتان خطور کرد، می‌توانید به راحتی با گوشی‌موبایل خود، مدل را انتخاب و خریداری کنید!

طبق گفته‌ آقای Andrew Gilleland، مدیرعامل لکسوس، هدف آن‌ها ارتباط بهتر با مشتریان و افزایش بازدهی بخش فروش، چه در نمایندگی‌ها و چه بخش آنلاین، است. به کمک مونوگرام، تکنولوژی پیشرفت می‌کند و آن‌ها می‌توانند به راحتی نیاز‌های مشتریان را برآورده کنند.

خرید آنلاین لکسوس با مونوگرام

این سیستم جامع با مشارکت تویوتا در شمال آمریکا و بخش خدمات‌مالی لکسوس، ایجاد شده‌ است. البته شرکت تویوتا نیز سیستمی شبیه به مونوگرام، با نام SmartPath، مخصوص نمایندگی‌های خود دارد که در سال 2021 توسعه می‌یابد.

در قسمت فروش محصولات، مونوگرام کاملاً به روز و هماهنگ با موجودی‌های نمایندگی است و تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در حال حاضر مونوگرام برای برخی از نمایندگی‌های منتخب در دسترس است؛ اما همچنان در حال پیشرفت و توسعه است و لکسوس قول داده که تا بهار سال 2021 نسخه جدیدتر مونوگرام را عرضه کند تا مشتریان بتوانند تمام مراحل خرید خود را کامل کنند.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران