کمری دلخواه خود را بسازید

تویوتا کمری با ظاهری اسپرت در ژاپن

21 بهمن 1399 13:35

هرچند جدیدترین نسل تویوتا کمری از طرح زاویه‌دار و هیجان‌انگیزتری نسبت به نسل‌های قبلی برخوردار است، اما شرکت تویوتا برای خریداران این مدل در ژاپن امکان سفارش قطعات سری GR و Modellista را نیز فراهم نموده تا خودرویی به مراتب زیباتر و البته با ظاهری خشن‌تر در اختیار داشته باشند.

کمری با قطعات سری GR و Modellista چهره‌ای به مراتب زیباتر و البته خشن‌تر به خود گرفته است.کیت بدنه GR بسیار شبیه به قطعاتی بوده که روی بدنه کمری TRD موجود در ایالات متحده مشاهده می‌­شود. مهمترین شباهت میان این دو به نمای جلو کمری بازمی‌­گردد هرچند در نسخه GR به واسطه ورودی‌های بزرگتر هوا در دو سوی سپر جلو، با چهره‌­ای خشن‌تر مواجه هستیم.

لبه سپرهای جلو و عقب، رکاب‌های جانبی، باله روی صندوق عقب، طرح جدید سپر عقب و البته رینگ‌های 19 اینچی مشکی جزء سایر موارد مهم قابل اشاره در ظاهر این خودرو با قطعات GR هستند.

اما مجموعه قطعات مدلیستا با هدف تبدیل کمری به خودرویی لوکس‌تر طراحی شده است. نوارهای افقی جلوپنجره که عرض خودرو را بیشتر نمایش می‌­دهند به همراه نوارهای کرومی در نمای جلو، رکاب‌های جانبی، حاشیه پنجره‌ها و انتهای بدنه، جزء مهمترین موارد شاخص در این کیت قطعات هستند.

تویوتا کمری با کیت مدلیستا

دو مدل رینگ با طرح‌های متمایز و ابعاد 17 و 19 اینچی هم برای کمری مجهز به کیت بدنه مدلیستا قابل سفارش است.

در نهایت بد نیست بدانید که تویوتا کمری مدل 2021 در بازار ایالات متحده هم با تغییرات جزئی ظاهری همراه شده تا چهره‌­ای خشن‌تر از خود به نمایش بگذارد ضمن این‌که فناوری ایمنی دوربین و رادارها هم بگونه‌­ای بروزرسانی شده که فاصله بیشتری را پوشش دهد و در شرایط نور ضعیف هم عملکرد خوبی داشته باشند. علاوه بر این‌ها، تریم XSE هم برای کمری هیبرید معرفی شده است.

دیدگاه کاربران