باربری با پیکاپ فرانسوی

ورود پژو لندترک به بازار خاورمیانه

28 بهمن 1399 15:27

سال گذشته پژو از پیکاپ‌ خود به نام لندترک - Landtrek - رونمایی کرد و حالا پژو آماده ورود به بازار رقابتی است و قصد دارد لندترک را در خاورمیانه و آفریقا عرضه کند. این تصمیمی است که توسط Linda Jackson، مدیر برند، و Samir Cherfan، نماینده استلانتیس، اتخاذ شده است.

پیکاپ پژو می‌تواند حداکثر تا وزن 1 تن را حمل کند و تا 3.5 تن را یدک بکشد.پژو لندترک در سه مدل بدنه تک‌کابین، دو‌کابین و کابین بدون فضای بار (Chassis Cab) عرضه خواهد شد و شامل تجهیزاتی مانند رول‌بار کرومی، کفپوش‌های ضد‌ضربه، رکاب‌های متحرک، محافظ حرارت بدنه و ... است.

فضای داخلی پژو لندترک زیبا و به روز است؛ یک صفحه‌نمایش 10 اینچی، که از مدل 508 الهام گرفته‌ شده، در مرکز داشبورد قرار دارد و شامل یک هارد 10 گیگابایتی است. همچنین از امکاناتی مانند بلوتوث، Apple CarPlay و Android Auto نیز پشتیبانی می‌کند.

کابین پژو لندترک مدل 2021

چهار دوربین خارجی برای پژو لندترک در نظر گرفته شده؛ کنترل فرود در تپه‌ها، کنترل چرخش یدک‌کش، هشدار خروج از خط‌ها و سایر تجهیزات ایمنی، از دیگر امکانات پژو لندترک هستند.

در قسمت پیشرانه، مشتریان دو حق انتخاب دارند؛ یک پیشرانه 1.9 لیتری دیزلی با قدرت 148 اسب‌بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر، و یا پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ بنزینی با قدرت 207 اسب‌بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر که قدرت تولیدی هر دو پیشرانه به کمک جعبه‌دنده 6 سرعته دستی Getrag به چرخ‌ها منتقل می‌شوند. البته برای پیشرانه بنزینی، یک جعبه‌دنده 6 سرعته اتوماتیک به همراه سه حالت رانندگی دستی، اسپورت و اکو نیز در دسترس است. نسخه استاندارد دیفرانسیل عقب است اما سیستم چهارچرخ محرک با حالت‌های 4L و 4H نیز موجود است.

قابلیت یدک کشی پژو لندترک

فاصله پژو لندترک از زمین در نسخه‌های مختلف، متفاوت است. حداکثر فاصله 235 میلی‌متر و زاویه‌های حمله و فرار به ترتیب 29.3 و 27.2 درجه هستند. پیکاپ پژو می‌تواند حداکثر تا وزن 1 تن را حمل کند و تا 3.5 تن را یدک بکشد.

برای بهبود شرایط فروش، فاصله بین سرویس‌های دوره‌ای تا 10 هزار کیلومتر افزایش یافته است. علاو‌براین پژو ضمانت 3 ساله (100 هزار کیلومتر) برای لندترک در نظر گرفته است.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران