تامین برق به کمک ژنراتورهای پیکاپ محبوب

جدال با سرمای تگزاس به کمک فورد F-150

4 اسفند 1399 12:14

شرکت فورد از نمایندگان خود در سطح ایالت تگزاس درخواست کرده پیکاپ‌های F-150 PowerBoost هیبرید 2021 موجود را در اختیار این شرکت قرار دهند تا از سیستم ژنراتور برق موجود در این خودرو برای کمک‌رسانی به منازل و مراکز تجاری در شرایط فعلی استفاده نماید.

شرکت فورد اعلام کرده که نیروی ژنراتور موجود در فورد F-150 برای تامین برق 28 یخچال کافیست و با استفاده از یک باک پر بنزین، تا 32 ساعت می‌­تواند کار کند.طوفان زمستانی تاکنون جان 38 نفر را در سراسر ایالات متحده گرفته و چند میلیون نفر ساکن ایالت تگزاس را نیز از دسترسی به برق محروم کرده است.

براساس گزارش اتوموتیو نیوز، شرکت فورد اکنون روی کمک 415 دستگاه پیکاپ F-150 PowerBoost موجود در نمایندگی‌های واقع در ایالت تگزاس حساب باز کرده ضمن این‌که قصد دارد بابت هرکدام از این خودروها، 600 دلار به نمایندگی­‌ها کمک مالی کند. این شرکت همچنین اعلام کرده که این خودروها پس از پایان کمک‌رسانی، در برنامه ویژه فورد در ماه مارس قابل فروش خواهند بود.

تمام نسخه­‌های فورد F-150 مدل 2021 به جز تریم پایه شش سیلندر را می‌توان با ژنراتور 2 کیلووات سفارش داد اما مدل پاوربوست هیبرید به صورت استاندارد به ژنراتور 2.4 کیلووات مجهز شده که البته تا ظرفیت 7.2 کیلووات هم قابل افزایش است.

جدال با سرمای تگزاس به به کمک ژنراتورهای فورد F-150

شرکت فورد اعلام کرده که نیروی این ژنراتور برای تامین برق 28 یخچال کافیست و با استفاده از یک باک پر بنزین، تا 32 ساعت می‌­تواند کار کند. در صورت استفاده از سامانه 2.4 کیلووات، کارکرد این ژنراتور به 85 ساعت افزایش خواهد یافت.

پیش از آن‌که فورد اقدامی برای کمک به مردم نماید، برخی از ساکنین تگزاس از پیکاپ‌های خود برای گرم کردن خانه استفاده کرده‌اند. هرچند 415 خودروی فورد برای یاری رساندن به انبوه جمعیت درگیر در موج سرما کافی نیست اما همین تعداد اندک هم می‌­تواند باعث نجات جان افراد زیادی شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران