جشن فروش 100 میلیون موتورسیکلت

بازگشت خاص هیرو اکستریم 160R

25 اسفند 1399 15:10

اگر شما یک تولیدکننده موتورسیکلت بودید و موفق به فروش بیش از 100 میلیون دستگاه از محصولات خود می‌شدید، به طور حتم یک جشن بزرگ برگزار می‌کردید تا مطمئن شوید این نقطه عطف حماسی برای همیشه به یادگار مانده است. این اتفاقی است که برای شرکت هندی Hero رخ داده است.

شرکت هندی هیرو به مناسبت ساخت 100 میلیون‌امین دستگاه موتورسیکلت، نسخه خاصی از مدل هیرو اکستریم را معرفی کرده است.این شرکت برای بزرگداشت موفقیت فوق، نسخه محدود موسوم به 100 Million Edition را معرفی کرده است. نسخه‌ای که البته روی مدل دوست‌داشتنی اکستریم 160R به اجرا درآمده و فروش آن از اواخر ماه جاری میلادی آغاز خواهد شد.

روی این مدل ویژه برای اولین‌بار از ترکیب رنگی سفید و قرمز استفاده شده تا خاص بودنش را برجسته کند. نکته جالب اینجاست که صد میلیون‌امین موتورسیکلتی که از کارخانه هیرو خارج همین مدل بوده است. این باعث می‌شود تا اکستریم 160R یک ادای دین واقعی به حساب بیاید.

علاوه‌براین مدل ویژه، شرکت هیرو مدل‌های عرضه محدودی از Splendor پلاس، Passion  پرو، گلامور، دستینی 125 و البته Maestro Edge تیپ 110 را نیز با تغییراتی راهی بازار خواهد کرد.

موتورسیکلت هیرو اکستریم 160R نسخه 100 میلیون

انتظار می‌رود تمام مدل‌های جدید تا پایان ماه مارس یعنی ماه جاری میلادی در دسترس قرار بگیرند. هیرو می‌گوید قصد دارد برای هماهنگی بیشتر این یادگاری‌های تاریخی از عنصر رنگ قرمز بیش از پیش روی آن‌ها استفاده کند.

اکستریم 160R ویرایش 100 میلیون غیر از تفاوت گرافیکی از نظر مکانیکی ویژگی‌های استاندارد قبلی را حفظ کرده است. این یعنی هنوز هم برای آن از یک پیشرانه تک سیلندر 163 سی‌سی با 15 اسب‌بخار استفاده شده است. قوای محرکه‌ای که برای پیمایش‌های روزانه کافی به نظر می‌رسد. هیرو قصد دارد تا 5 سال آینده سالانه 10 مدل جدید را روانه بازار کند.

دیدگاه کاربران