ویرایش کلکسیونی سری 8 گرن‌کوپه

هدیه ب‌ام‌و برای بازار ژاپن

26 فروردین 1400 10:30

ب‌ام‌و به تازگی نسخه ویژه‌ای از سری 8 گرن کوپه را با نام Collector Edition مخصوص بازار ژاپن معرفی کرد.

ب‌ام‌و این خودرو را با قیمت حدود 15 میلیون ین یا 145 هزار دلار راهی بازار ژاپن می‌کند.سری 8 جدید که به طور انحصاری با نام 840i Gran Coupe شناخته می‌شود، از یک پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر خطی با قدرت 335 اسب‌بخار و 500 نیوتن‌متر گشتاور استفاده می‌کند.

این خودرو بدون تغییر اساسی در مشخصات فنی خود به فروش می‌رود. یعنی سری 8 گرن‌کوپه با همان ساختار محور محرک عقب و جعبه‌دنده هشت سرعته استپ‌ترونیک عرضه می‌شود که قادر است در 5.2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت دست پیدا کند. در صورت استفاده از نسخه xDrive این عدد به 4.9 ثانیه نیز کاهش پیدا خواهد کرد. در هر دو مدل سرعت نهایی به صورت الکترونیکی روی 250 کیلومتر برساعت محدود شده است.

 ب‌ام‌و سری 8 گرن‌کوپه کالکتور ادیشن بازار ژاپن

کالکتور ادیشن در چهار گزینه رنگی موجود است. قرمز Aventurine، مشکی Azurite، خاکستری Davit و آبی Tanzinite. صرف‌نظر از انتخاب رنگ توسط مشتریان، این مدل به صورت استاندارد با پکیج جذاب M Sport که شامل رینگ‌های 20 اینچی دو رنگ است، عرضه می‌شود. داخل کابین ترکیب چشم‌نوازی از چرم‌های ایووری مرینو سفید و صندلی‌های آلکانترا هم دیده می‌شود.

ب‌ام‌و این خودرو را با قیمت حدود 15 میلیون ین یا 145 هزار دلار راهی بازار ژاپن می‌کند. نکته جالب درباره این خودرو آن است که شرکت هنوز خبری مبنی بر عرضه این خودرو به صورت تولید محدود منتشر نکرده است.

دیدگاه کاربران