کابوس مجرمان میلان

ام‌وی آگوستا در لباس پلیس

17 اردیبهشت 1400 10:57

خیابان‌های شهر میلان از این به بعد به لطف حضور نسخه جدیدی از MV Agusta به محلی ناامن برای خلافکارها بدل خواهد شد. این شرکت نامدار ایتالیایی چهار دستگاه موتورسیکلت Turismo Veloce تیپ Lusso SCS را به پلیس میلان اهدا کرده است.

برای این موتورسیکلت یک پیشرانه 800 ‌سی‌سی سه سیلندر خطی در نظر گرفته شد که مطمئناً لرزه بر اندام هر مجرمی می‌اندازد. جدای از این‌که وسایل نقلیه ماموران پلیس برای گشت‌زنی می‌بایست کاملاً توانمند باشند، این موتورهای جدید با توجه به طراحی جذابشان اقتدار نیروی پلیس را نیز افزایش می‌دهند. با این همه وسایل نقلیه پلیس نیز باید زیبا به نظر برسند. این چیزی است که ام‌وی آگوستا حسابی روی آن مانور داده است.

گفته می‌شود مدل‌های جدید توریسمو ولوچه نسخه لوسو SCS بیشتر با اهداف عملیاتی راهی به خدمت گرفته خواهند شد. نکته اینجاست که ام‌وی آگوستا سال 2015 نیز دو دستگاه مدل اسپرت نیکد Rival 800 را به پلیس هدیه داده بود.

جای تعجبی نیست که موتورسیکلت‌های فوق که سفارشی برای پلیس طراحی شده‌اند، کمی متفاوت‌تر از مدل‌هایی باشند که در نمایندگی‌ها دیده می‌شوند. موتورهای جدید با رنگ سازمانی پلیس ایتالیا یعنی آبی و سفید تزئین شده‌اند. ریزه‌کاری‌های گرافیکی قرمز، سبز و سفید نیز اشاره معناداری به پرچم ایتالیا دارند.

ام‌وی آگوستا در لباس پلیس

چراغ گردان و آژیر روی قسمت انتهایی و هم‌چنین تعبیه دو خورجین جانبی از جمله تجهیزات جدید توریسمو ولوچه جدید هستند. تجهیزات رادیویی و الکترونیکی مخصوص پلیس نیز روی این مدل با نظارت پلیس نصب خواهند شد.

برای این موتورسیکلت یک پیشرانه 800 ‌سی‌سی سه سیلندر خطی در نظر گرفته شد که مطمئناً لرزه بر اندام هر مجرمی می‌اندازد.

ام‌وی آگوستا در لباس پلیس

به گفته مدیرعامل ام‌وی آگوستا دیدن موتورسیکلت‌های جدید شرکت در پوشش پلیس باعث احساس غرور می‌شود. تیمور سرداروف می‌گوید ما خوشحال هستیم که اعلام کنیم که اکنون به فناوری تامین امنیت جامعه نیز دست پیدا کرده‌ایم.

مترجم : نیما حدادی

منبع : rideapart.com

دیدگاه کاربران