شرکت مازراتی در ادامه روند ساخت مدلهای سفارشی تحت برنامه Fuoriserie، اقدام به رونمایی از یک نسخه خاص از مدل سدان گیبلی کرده است. این خودرو که از میان مدلهای هیبرید انتخاب شده، با نام کامل گیبلی هیبرید Love Audacious (عشق جسورانه) و البته با پوشش بنفش رنگ معرفی شده است.
”اولین نکته جالب توجه در ظاهر این خودرو به استفاده گسترده از رنگ بنفش بازمیگردد که رنگ مورد علاقه ویلیام چان است. “مازراتی این سدان سفارشی را تحت همکاری با یک برند چینی فعال در عرصه پوشاک به نام CANOTWAIT طراحی کرده است.
محصولات برند CANOTWAIT که توسط خواننده، بازیگر و چهره تاثیرگذار در شبکههای اجتماعی یعنی ویلیام چان تاسیس شده، در سالهای اخیر توجه علاقمندان به لباسهای مشهور به streetwear یا روزمره را مخصوصاً در میان قشر جوان به سوی خود جلب نموده است.
اولین نکته جالب توجه در ظاهر این خودرو به استفاده گسترده از رنگ بنفش بازمیگردد که رنگ مورد علاقه ویلیام چان است. مازراتی هم به ماهیت رمزآلود رنگ بنفش و پیشینه طولانی استفاده از این رنگ برای نمایش اشرافیت اشاره کرده است. ویژگی خاص این رنگ را باید به طیف شفق قطبی مربوط دانست که به کمک سه لایه رنگ، روی بدنه را پوشانده و تاثیری همچون تصاویر دیجیتال را ایجاد کرده است.
رینگهای 20 اینچی Teseo به رنگ خاکستری تیره و لوگوی برند CANOTWAIT در نقاط مختلف بدنه و کابین، از دیگر ویژگیهای گیبلی هیبرید Love Audacious است.
این محصول منحصربفرد در نمایندگی تازه تاسیس مازراتی در شانگهای که 20 می افتتاح شده، به معرض نمایش درآمده است. به نظر میرسد در دورانی که مشاهیر شبکههای مجازی تاثیر زیادی بر افکار جامعه دارند، مازراتی هم سعی دارد از قافله عقب نمانده و از این امکانات جدید برای جلب نظر مشتریان استفاده کند.
قرار است تنها 8 دستگاه از این سدان سفارشی در ماه جاری به فروش برسد. بسته به استقبال مشتریان، احتمال دارد مسئولان خودروساز ایتالیایی برای تولید نمونههای بیشتر از این خودروی مخصوص بازار چین، تصمیمگیری کنند.
مترجم : عماد رحمتیراد
منبع : motor1.com