ارتقای کیفیت براساس نظارت مشتریان

بروزرسانی دو محصول مورگان برای سال 2022

10 خرداد 1400 15:53

شرکت مورگان اخیراً از استراتژی بلندمدت برای نصب پیشرانه برقی در محصولات خود در طی سال‌های آینده خبر داده است. اما در کوتاه­ مدت این شرکت قصد دارد روی محصولات مجهز به پیشرانه درون­‌سوز تمرکز کند به همین دلیل اکنون شاهد معرفی نسخه بروزرسانی شده از دو مدل Plus Four و Plus Six برای سال 2022 هستیم.

این دو خودرو با تاثیر از استانداردهای صنعت خودروسازی و همچنین بازخوردهای دریافت شده از مشتریان راتقا پیدا کرده‌اند.بنابر اعلام مورگان، این تغییرات به عنوان استراتژی بروزرسانی جدید برای مدل‌های اصلی این برند و با تاثیر از استانداردهای صنعت خودروسازی و همچنین بازخوردهای دریافت شده از مشتریان و رسانه‌­ها انجام شده است.

یکی از مهمترین موارد، طراحی جدید کاپوت بوده که قابلیت استفاده و محافظت در برابر شرایط جوی را افزایش خواهد داد. مورگان اعلام نموده که درزهای اطراف درها، شیشه‌­های جانبی و همچنین سازه فریم کاپوت را مورد بازبینی قرار داده است.

هر دو خودرو به صندلی­‌های جدید با راحتی و حمایت بیشتر مجهز شده‌اند که در دو مدل استاندارد با تنظیمات محافظ کمر و یک مدل سفارشی با راحتی بیشتر و تنظیم پنوماتیک کناره­‌ها قابل انتخاب هستند، که البته صندلی دوم در مدل Plus Six به صورت استاندارد عرضه می­‌شود.

مورگان پلاس 4
کابین مورگان پلاس 4

بروزرسانی مهم دیگر برای سال 2022، محفظه بار قفل­‌شونده است که برای هر دو مدل عرضه خواهد شد. این قطعه جدید به انتهای بدنه متصل می‌شود و فضای بیشتری برای حمل بار به ارمغان می‌­آورد.

نورپردازی LED و دو خروجی USB، تغییرات جدید در فضای کابین دو محصول مورگان در مدل 2022 خواهد بود.

مورگان پلاس 6
مورگان پلاس 6

اما مهمترین تغییر فناورانه برای مدل‌های Plus Four و Plus Six را باید نصب سامانه اگزوز فعال برای این خودروها دانست که با سفارش مشتری روی خودرو نصب می‌شوند و امکان انتخاب میان دو حالت اسپرت و مناسب برای شهر را برای راننده فراهم می­‌کند.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران