مخصوص بازار ژاپن

معرفی نسخه 70 سالگی تویوتا لندکروزر پرادو

15 خرداد 1400 11:02

با گذشت 70 سال از نخستین عرضه و درحالی‌که علاقمندان در انتظار معرفی نسل جدید لندکروزر هستند، تویوتا به منظور گرامیداشت هفتادمین سالگرد تولد این مدل، اقدام به معرفی نسخه ویژه­‌ای از لندکروزر پرادو در بازار ژاپن نموده است.

نسخه هفتاد سالگی پرادو مخصوص بازار ژاپن است و قیمت آن از 38,912 دلار برای مدل پنج نفره مجهز به پیشرانه بنزین‌­سوز آغاز می‌شود.فلسفه ساخت لندکروزر پرادو را می­‌توان در تولید خودرویی کوچکتر و شهری‌­تر از لندکروزر خلاصه کرد. با وجود کاهش خشونت پرادو نسبت به برادر بزرگتر، به جرات می­‌توان گفت که این خودرو در اکثر مسیرهای آفرود می‌­تواند عملکرد درخشانی به نمایش بگذارد. نسخه لوکس این خودرو در ایالات متحده با نام لکسوس GX عرضه می­‌شود درحالی‌که تویوتا تاکنون از عرضه پرادو در این کشور خودداری کرده است.

پرادو 70th Anniversary Limited براساس تریم لوکس L شکل گرفته و از تجهیزات این نسخه بهره‌­مند شده، اما تفاوت­‌های ظاهری این تریم را باید در قطعات مشکی روی جلوپنجره، پس‌­زمینه چراغ‌های جلو، حاشیه چراغ‌های مه‌شکن، روکش آینه­‌های جانبی، ریل­‌های سقفی و رینگ‌های 18 اینچی مشکی با طرح 12 پره جستجو کرد.

نسخه 70 سالگی تویوتا لندکروزر پرادو

در فضای کابین هم پوشش چرم قهوه‌­ای روی صندلی­‌ها، کنسول مرکزی و پوشش داخلی درها و قطعات نقره‌­ای روی بخش کناری داشبورد جلب نظر می‌کند، درحالی‌که خریداران می­‌توانند نشان 70th Anniversary روی صندلی­‌ها و کفپوش‌ها را نیز سفارش دهند.

امکان تزئین بدنه این خودرو با یکی از رنگ‌های سفید مرواریدی کریستال، مشکی، مشکی میکا، قرمز میکا و  برنز Avante-Garde وجود دارد. خریداران همچنین می­‌توانند پرادو را با دو چیدمان 5 یا 7 نفره به همراه پیشرانه 2.8 لیتری دیزل یا 2.7 لیتری بنزین­‌سوز سفارش دهند.

نسخه 70 سالگی تویوتا لندکروزر پرادو

قیمت نسخه هفتاد سالگی پرادو از 38,912 دلار برای مدل پنج نفره مجهز به پیشرانه بنزین‌­سوز آغاز می‌شود و تا 46,423 دلار برای مدل هفت نفره با پیشرانه دیزل بالا می­‌رود. بد نیست بدانید قیمت پایه برای نسخه استاندارد لندکروزر پرادو در بازار ژاپن برابر با 33,255 دلار تعیین شده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران