خودرویی خاص با ارزش کلکسیونی بالا

فروش آخرین نمونه از بوگاتی ویرون سوپراسپرت

17 خرداد 1400 11:11

در دورانی که شرکت بوگاتی مدل ویرون را تولید می­‌کرد، چندین نسخه متمایز از این خودرو را به علاقمندان معرفی نمود، که به جرات می­‌توان نسخه «سوپراسپرت» را متمایز از سایرین دانست. این خودرو در سال 2010 موفق به ثبت رقم حداکثر سرعت 431.072 کیلومتر برساعت در پیست Ehra-Lessien  شد که رکوردی تازه برای یک خودروی تولیدی به شمار می‌­آمد.

هرچند درباره قیمت این خودرو سخنی به میان نیامده ولی می­‌توان اطمینان داشت که متقاضی باید چند میلیون دلار برای تصاحب آن کنار بگذارد.تنها 48 دستگاه از بوگاتی ویرون سوپراسپرت تولید شده و اکنون آخرین نمونه از این مدل که از خط تولید کارخانه خارج شده در بریتانیا برای فروش عرضه شده است.

هرچند درباره قیمت این خودرو سخنی به میان نیامده ولی می­‌توان اطمینان داشت که متقاضی باید چند میلیون دلار برای تصاحب آن کنار بگذارد.

بدنه خودروی موردبحث در این مطلب با رنگ مشکی مات تزئین شده که در کنار رینگ‌های مشکی و کالیپر ترمزهای قرمز، هماهنگی زیبایی ایجاد کرده است.

طراحی فضای کابین هم تحت تاثیر روکش چرمی قرمز روشن در اکثر بخش‌ها و قطعات فیبرکربنی در نقاط مختلف همچون پوشش داخلی درها و کنسول میانی قرار گرفته است.

آخرین نمونه از بوگاتی ویرون سوپراسپرت

این خودروی فرانسوی که توسط Tom Hartley Jnr به بازار فروش عرضه شده، هر 12 ماه یک بار برای انجام سرویس‌های دوره‌­ای به نمایندگی بوگاتی در لندن مراجعه کرده است. بد نیست بدانید کارکرد این خودرو تنها 2005 کیلومتر بوده و گارانتی آن تا ژانویه 2022 اعتبار دارد.

دفترچه راهنما و سرویس‌­های دوره­‌ای، کلید زاپاس، PDA، چادر روکش خودرو، محافظ باتری، گواهینامه امضاء شده بوگاتی که اصالت این نمونه به عنوان آخرین ویرون سوپراسپرت را تایید می‌­کند و برخی اقلام دیگر، به عنوان لوازم همراه این خودرو به خریدار تحویل خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران