باطنی آرام در پس ظاهر خشن

معرفی ام‌جی 6 پرو

21 خرداد 1400 00:32

شرکت ام‌جی از محصول تازه‌­ای به نام 6 پرو (6 Pro) در چین رونمایی کرده است. با وجود آن‌که این مدل به عنوان یک محصول جدید از سوی سازنده معرفی شده، اما به نظر می­‌رسد بیشتر با نسخه­‌ای بروزرسانی شده از ام‌جی 6 روبرو باشیم، خودرویی که از سال 2016 و در قالب دومین نسل در حال عرضه است. ام‌جی 6 علاوه بر چین، در انگلستان هم به فروش می­‌رسد اما خریداران اروپایی عموماً با این خودرو ناآشنا هستند.

تغییرات انجام شده روی این خودرو تنها منحصر به ظاهر بوده و درواقع با یک میش در لباس گرگ روبرو هستیم!هرچند برخی منابع چینی از ام‌جی 6 پرو به عنوان سومین نسل این سدان یاد کرده‌­اند، اما به نظر می‌­رسد بیشتر با نسخه‌­ای جدید از این مدل با ظاهر اسپرت روبرو باشیم، که با هدف جلب نظر طیف تازه‌­ای از مشتریان به بازار معرفی شده است.

طراحی جدید ام‌جی 6 پرو تحت تاثیر فرم باریک چراغ‌های جلو، ابعاد بزرگ جلوپنجره، تغییر مکان لوگوی ام‌جی از جلوپنجره به بخش انتهایی کاپوت، تغییر در طراحی کاپوت، سپرهای جلو و عقب و البته نصب یک باله بزرگ روی در صندوق، شکل گرفته است. به نظر می‌­رسد طراحان ام‌جی از فرم چراغ‌های عقب این خودرو رضایت دارند چراکه تغییر اساسی در این قطعه مشاهده نمی­‌شود.

MG 6 Pro 2021

رینگ‌های آلیاژی با رنگ مشکی در کنار کالیپرهای قرمز رنگ سیستم ترمز، حس و حال اسپرت ام‌جی 6 پرو را تکمیل کرده است.

ام‌جی 6 پرو در فضای کابین از نمایشگر 10.1 اینچی اطلاعات سرگرمی با پشتیبانی از دوربین عقب و امکانات صوتی و تصویری، فرمان سه شاخه با پدال‌های تعویض دنده و پشت آمپر دیجیتال بهره‌مند شده است.

MG 6 Pro 2021

بنابر اعلام رسانه­‌های محلی، قوای محرکه ام‌جی 6 پرو از پیشرانه 1.5 لیتری 3 سیلندر توربوشارژ با 180 اسب‌­بخار قدرت و 285 نیوتن‌متر گشتاور تامین شده است، که از طریق جعبه‌دنده هفت سرعته دوکلاچه اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. با توجه به این مشخصات، به راحتی می­‌توان دریافت که تغییرات انجام شده روی این خودرو تنها منحصر به ظاهر بوده و درواقع با یک میش در لباس گرگ روبرو هستیم!

قیمت ام‌جی 6 در بازار چین بسته به تریم خودرو، در بازه 87.800 تا 136.800 یوان قرار می­‌گیرد، اما درباره قیمت نسخه پرو فعلاً اطلاعی در دسترس نیست.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

دیدگاه کاربران