خودرویی برای حضور در مسابقات تپه‌نوری

معرفی نسخه‌ مسابقه‌ای از سوبارو WRX STI

23 خرداد 1400 17:01

شرکت سوبارو مجموعه‌­ای از مسابقات تپه­‌نوردی، نمایش­‌های خودرویی و جشنواره‌­های مخصوص هواداران را تحت مجموعه‌­ای بین‌­المللی به نام Airslayer Global Takeover به علاقمندان معرفی کرده است.

این خودروی سفارشی با بدنه فیبرکربنی، نیروی محرکه خود را از پیشرانه 2.3 لیتری 4 سیلندر مجهز به توربوشارژر دریافت می‌کند، که به لطف تغییرات اعمال شده 862 اسب­‌بخار قدرت در اختیار راننده قرار می­‌دهد.بخشی از نمایش‌­های خودرویی در این جشنواره به صورت فیلم­‌های کوتاه با مجموعه‌­ای از حرکات نمایشی به ثبت رسیده که در طی آن، راننده مشهور آمریکایی یعنی تراویس پاسترانا (Travis Pastrana) با نمونه‌­ای منحصربه‌فرد از سوبارو WRX STI هنرنمایی می­‌پردازد. برنامه‌­های نمایشی Airslayer Global Takeover که از ترکیب موارد انجام شده در دو رویداد Gymkhana و Flying Finish در سال 2020 تشکیل شده، از 15 ژوئن در کانال اختصاصی سوبارو در شبکه یوتیوب در دسترس علاقمندان خواهد بود. در این برنامه، موارد بیشتری شامل پشت صحنه برگزاری رویداد هم به نمایش درمی­‌آید.

با توجه به سابقه‌­ای که از برگزاری رویدادهای مشابه سراغ داریم، به نظر می‌رسد این رویداد که به میزبانی نمایندگی سوبارو در ایالات متحده برگزار می‌شود، بسیار جالب و هیجان­‌انگیز باشد.

هرچند مهارت و تسلط پاسترانا در رانندگی باعث انجام حرکات نمایشی به بهترین شکل ممکن شده است، اما نقش مهم سوبارو WRX STI تحت هدایت وی در این نمایش‌های هیجان­‌انگیز را نیز نمی‌­توان نادیده گرفت. این خودروی سفارشی با بدنه فیبرکربنی، نیروی محرکه خود را از پیشرانه 2.3 لیتری 4 سیلندر مجهز به توربوشارژر دریافت می­‌کند که به لطف تغییرات اعمال شده بر آن، 862 اسب­‌بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار راننده قرار می­‌دهد.

مجموعه‌­ای شامل پیشرانه قدرتمند، نیروی رو به پایین زیاد روی بدنه و فناوری‌های مربوط به مسابقات رالی که در شاسی و سیستم تعلیق این خودرو بکارگرفته شده، این سوبارو WRX STI خاص را به رقیبی قدر برای حضور در مسابقات تپه‌­نوردی بدل کرده که مزایای زیادی نسبت به سایر شرکت‌کنندگان دارد.

 نسخه‌ای خاص از سوبارو WRX STI

این نسخه خاص از سوبارو WRX STI قرار است در ماه جولای در مسابقات تپه­‌نوردی از فستیوال سرعت گودوود هم حاضر شود و مسیری به طول 1.856 کیلومتر را طی نماید. در ماه آگوست هم مسابقات Mt. Washington به میزبانی یوکوهاما، پذیرای این سدان اسپرت خواهد بود تا بلکه بتواند از رکوردی که خودش در سال 2017 برجای گذاشته، عبور کند.

پس از مسابقات تپه­‌نوردی، این خودرو در بسیاری رویدادهای دیگر همچون نمایشگاه خودرو نیویورک در ماه آگوست، نمایشگاه Wicked Big در سپتامبر و نمایشگاه خودرو لس­آنجلس در نوامبر، شرکت خواهد کرد.

دیدگاه کاربران