تیونینگ از راه دور برابوس

لندرور دیفندر در دنیای مدرن

24 خرداد 1400 11:46

برابوس به‌عنوان یک تیونر صاحب‌نام، تمرکز ویژه‌ای روی محصولات مرسدس‌بنز دارد، اما چند وقتی است که زیرمجموعه برابوس، یعنی Startech دست به تغییر و تحول روی سایر محصولات هم زده است.

اولین چیزی که چشم‌ها را به خود می‌دوزد، دو رنگ بودن بدنه است.جدیدترین پروژه استارتک شاسی‌بلند محبوب لندرور دیفندر است. این شرکت روی تیپ 90 که درحقیقت همان نسخه کوچک‌تر است، دست گذاشته است.

اولین چیزی که چشم‌ها را به خود می‌دوزد، دو رنگ بودن بدنه است. قسمت پایینی سفید و سقف‌ها و ستون‌ها نیز مشکی شده‌اند تا از نظر رنگ‌بندی نیز شاهد یک خودروی خاص باشیم. با این حال به نظر می‌رسد که مهم‌ترین تغییر دیفندر جدید قسمت انتهایی آن است. جایی که تیونر با حذف محل سنتی تایر زاپاس، ساختار مکعبی بدنه را حفظ کرده است.

نکته جالب درباره گرافیک در عقب این خودرو گرافیک پرچم انگلیس است که با سفارش مشتری می‌توان با طرح پرچم دیگری نیز تعویض شود.

تیونینگ لندرور دیفندر توسط استارتک

استفاده از رینگ‌های 23 اینچی برای شاسی‌بلندی با ابعاد فوق‌العاده خلاقانه بوده است. رینگ‌های به اسم MonoStar E با ساختار 10 پره دوبل. البته تایرهایی که روی این رینگ‌ها قرار گرفته 305.35 میلی‌متری یوکوهاما است. اگرچه گفته می‌شود تغییرات در بخش چر‌خ‌های دیفندر احتمال کاهش توانایی‌های آفرود را در پی دارد.

استارتک از سیستم تعلیق بادی به منظور بهینه‌سازی سیستم تعلیق لندرور دیفندر بهره گرفته است. با فعال کردن مکانیزم بادی می‌توان ارتفاع خودرو را تا 35 میلی‌متر کاهش داد. این تیونر در قسمت بادی‌کیت نیز اقدامات ساده‌ای را انجام داده است.

تیونینگ لندرور دیفندر توسط استارتک

داخل کابین هم می‌توان ریزه‌کاری‌هایی مانند پدال آلومینیومی و موکت سفارش را مشاهده کرد. مشتریان می‌توانند با پرداخت پول بیشتر گزینه‌های دیگری مانند رنگ‌بندی خاص و صندلی‌های چرم آلکانترا را سفارش دهند.

دیدگاه کاربران