نسخه‌ای خاص با الهام از قدیمی‌ترین بازمانده شرکت

معرفی استون‌مارتین ونتیج رودستر A3

7 تیر 1400 10:09

استون‌مارتین A3، قدیمی‌ترین بازمانده‌ این شرکت انگلیسی است و ارزش بسیاری برای آن قائلند. در سال 2002 نیز این میراث ارزشمند را بازسازی کردند و اکنون دپارتمان Q، که وظیفه‌ سفارشی‌سازی خودروهای شرکت را برعهده دارد، نسخه خاص از ونتیج رودستر را به منظور ادای احترام و تکریم A3، می‌سازد.

این نسخه خاص از استو‌ن‌مارتین ونتیج، به منظور تکریم قدیمی‌ترین بازمانده‌ شرکت ساخته شده است.تنها سه دستگاه از این خودروی خاص تولید می‌شود و استون‌مارتین HWM، که با سابقه‌ترین فروشنده شرکت است، به پیشرفت پروژه کمک می‌کند.

در نگاه اول، جلوپنجره‌ مشکی که با نوارهای حاشیه‌ای آلومینیومی پوشیده شده، به چشم می‌خورد. نشان استون‌مارتین نیز در گوشه‌ پایینی آن جای گرفته تا یادآور طراحی‌های قبلی شرکت باشد.

برای اشاره‌ بیش‌تر به اسطوره‌‌ 1921، تسمه‌های چرمی در کنار کاپوت خودرو بسته شده‌اند. علاوه‌براین برای استون‌مارتین ونتیج رودستر A3، رینگ‌های فولادی 20 اینچی با رنگ مشکی براق در نظر گرفته شده که کالیپرهای ترمز برنزی، در پس آن‌ها خودنمایی می‌کنند.

استون‌مارتین ونتیج رودستر A3

فضای داخلی نیز با چرم مشکی (Obsidian Black) پوشیده شده که به همراه جزئیات و دوخت‌های قهوه‌ای روشن، کامل می‌شود. در کابین نیز نشانه‌هایی از طراحی‌های سال 1921 یافت می‌شود؛ مانند دکمه‌هایی برنجی که در مرکز داشبورد قرار گرفته‌اند و حسی کلاسیک را منتقل می‌کنند.

استون‌مارتین ونتیج رودستر A3

استون‌مارتین A3، سومین نمونه‌ای است که قبل از شروع رسمی شرکت، ساخته شد. A3 به کمک یک پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر، تنها 11 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کرد، که شاید در ابتدا بسیار ناچیز به نظر برسد، اما همین قدرت برای دست یافتن به سرعت 136 کیلومتر برساعت در آن سال‌ها، کافی بود.

26 ژوئن در باشگاه مشتریان و مالکین استون‌مارتین از ونتیج A3 رونمایی خواهد شد و علاوه بر آن، بسیاری از مدل‌های کمیاب استون‌مارتین نیز به نمایش در می‌آیند.

دیدگاه کاربران