به مناسبت دهمین سال استقلال

معرفی نسخه ویژه از رم 1500

11 تیر 1400 11:07

رم (Ram) که تا 10 سال پیش به عنوان یک پیکاپ ساخت شرکت دوج شناخته می­‌شد، اکنون به عنوان یک برند مستقل فعالیت می‌­کند. این برند یکی از خودروسازانی بوده که علاقه زیادی به معرفی نسخه­‌های ویژه از محصولات خود نشان داده است. ارائه مدل‌هایی همچون Night Edition ،Mopar Edition و برخی نمونه­‌های دیگر را می‌­توان شاهدی بر این مدعی دانست که هریک برای جلب نظر طیفی از مشتریان ارائه شده است.

این نسخه ویژه ترکیبی از تجمل، قابلیت­‌های فنی و کیفیت عالی را به صورت یکجا ارائه می‌­دهد.اکنون چه بهانه­‌ای بهتر از رسیدن سابقه استقلال این برند به یک دهه تا شاهد معرفی نسخه­‌ای ویژه از سوی رم باشیم؟ به همین دلیل بوده که اکنون نسخه Limited 10th Anniversary Edition یا گرامیداشت ده سالگی رونمایی شده که بنابر اظهار مایک کووال مدیرعامل رم، ترکیبی از تجمل، قابلیت­‌های فنی و کیفیت عالی را به صورت یکجا ارائه می‌­دهد.

محصولات رم از مدت‌ها قبل در بازار حضور داشته‌­اند اما سر و کله مدل لیمیتد نخستین بار در سال 2012 پیدا شد. 10 سال پس از اولین حضور، روکش چرم باکیفیت روی صندلی­‌ها و پوشش داخلی درها، تریم چوب طبیعی و فلز و استفاده از جیر بر بالای داشبورد، حال و هوایی ویژه برای نسخه ده سالگی خلق کرده است.

کابین نسخه ویژه ده سالگی از رم 1500

پدال­‌های فلزی، اهرم چرخان گیربکس، ترکیب رنگی جدید کابین، سیستم صوتی با 19 بلندگو و البته نشان 10th Anniversary روی کنسول میانی، سایر ویژگی­‌های خاص این مدل بشمار می‌­آیند.

چهره این نسخه از رم بدون تفاوت باقیمانده و تنها در برخی جزئیات همچون در و کف محفظه بار با مدل موپار شباهت پیدا کرده، ضمن‌­اینکه یک طیف جدید از رنگ آبی هم به صورت اختصاصی برای تزئین بدنه این مدل پیشنهاد شده است.

رم 1500 لیمیتد ویژه ده سالگی مدل 2022 با قیمت پایه 61,870 دلار از سه ماهه سوم 2021 به خریداران عرضه خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران