نسخه‌ای خاص با الهام از سریال Loki

معرفی جیپ رنگید ایمپالس ادیشن

12 تیر 1400 16:35

شرکت جیپ نسخه ویژه‌­ای از شاسی­‌بلند کوچک رنگید را در کشور ایتالیا معرفی کرده است. این مدل که با پسوند Impulse در انتهای نام خود شناخته می­‌شود، براساس تریم لیمیتد و البته تحت تاثیر سریال Loki شکل گرفته است.

این نسخه خاص از جیپ رنگید براساس تریم لیمیتد و البته تحت تاثیر سریال Loki شکل گرفته است.بدنه رنگید ایمپالس ادیشن با طیف خاصی از رنگ آبی تزئین شده و به برخی موارد دیگر همچون رینگ‌های 18 اینچی، آینه­‌های جانبی تاشو برقی با گرمکن، محفظه لوازم زیر صندلی‌­های جلو، آینه حساس به نور، کفپوش ضد آب محفظه بار و البته سیستم ورود بدون کلید مجهز شده است.

جیپ رنگید ایمپالس ادیشن به پیشرانه 1.6 لیتری توربودیزل با قدرت 130 اسب‌­بخار و انتقال قدرت به محور جلو یا پیشرانه پلاگین هیبرید 4xe با 190 اسب‌­بخار قدرت و سامانه چهارچرخ محرک مجهز می‌شود.

هنوز درباره قیمت این خودرو خبری منتشر نشده است.

جیپ رنگید ایمپالس ادیشن

فعلاً مدل رنگید به عنوان کوچک‌ترین محصول جیپ شناخته می­‌شود، اما این مسئله تا مدت زیادی به طول نمی‌­انجامد، چراکه این خودروساز آمریکایی در حال آماده سازی یک کراس‌­اور کوچکتر از رنگید است که از نوامبر 2022 وارد خط تولید تاسیسات جیپ در لهستان می‌­شود. این محصول براساس پلتفرم CMP متعلق به گروه استلانتیس شکل می‌گیرد، که در ساخت برخی محصولات برندهای زیرمجموعه این گروه همچون دی­اس، واکسهال، سیتروئن، اوپل و پژو نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

دیدگاه کاربران