در تدارک لباسی نو برای 2022

معرفی سه تریم جدید برای محصولات مازراتی

13 تیر 1400 15:57

شرکت مازراتی عزمی راسخ برای ایجاد تحول در محصولات خود از سال 2022 نشان داده، برنامه­‌ای که تغییر در نام‌گذاری تریم خودروها را نیز دربرمی­‌گیرد.

هرکدام از تریم­‌های جدید که برای مدل‌های گیبلی، کواتروپورته و لوانته معرفی شده، تغییراتی در ظاهر و بخش فنی را نیز به همراه خواهد داشت.هرکدام از تریم­‌های جدید که برای مدل‌های گیبلی، کواتروپورته و لوانته معرفی شده، تغییراتی در ظاهر و بخش فنی را نیز به همراه خواهد داشت ضمن‌­این‌که لوگوی جدید مازراتی که نخستین بار روی MC20 به جهانیان معرفی شد، در سری جدید از سایر مدل‌ها نیز مشاهده می‌شود. این سه تریم جدید GT، مودنا و تروفئو نام دارند و از تاریخ اول جولای 2021 برای محصولات مازراتی قابل سفارش است.

در تریم GT، قطعات کروم و رینگ‌های 18 اینچی برای گیبلی و لوانته GT و 19 اینچی برای کواتروپورته GT پیش‌­بینی شده ضمن‌اینکه پیشرانه 4 سیلندر هیبرید با 330 اسب­‌بخار در برخی بازارها و پیشرانه شش سیلندر با 350 اسب‌­بخار قدرت صرفاً برای کواتروپورته GT در بازار ایالات متحده نصب خواهد شد.

مازراتی لوانته با تریم مودنا
مازراتی لوانته با تریم مودنا

اما بشنوید از تریم مودنا که بنابر اعلام مازراتی، با هدف ایجاد تعادل میان رانندگی پویا، لذت سواری و ظرافت به میدان آمده است. حال و هوای اسپرت فضای داخلی و رینگ‌های 20 اینچی، مهمترین تغییرات این تریم خواهد بود.

پیشرانه شش سیلندر با 350 اسب‌­بخار قدرت در گیبلی و لوانته مودنا و پیشرانه شش سیلندر با قدرت 430 اسب‌­بخار روی تریم مودنا S از این دو خودرو و کواتروپورته، نصب می­‌شود. البته لوانته مودنا S مخصوص بازار ایالات متحده به پیشرانه 8 سیلندر با 550 اسب‌­بخار قدرت مجهز خواهد شد و برخی تغییرات ظاهری دیگر همچون کالیپر ترمزهای قرمز رنگ آن را متمایز خواهد کرد.

کابین مازراتی گیبلی با تریم تروفئو
کابین مازراتی گیبلی با تریم تروفئو

اما تریم تروفئو قرار است به عنوان اسپرت‌ترین نسخه از محصولات مازراتی ایفای نقش نماید. قطعات فیبرکربن، رینگ‌های 21 اینچی، کالیپر ترمزهای قرمز و صندلی­‌های اسپرت با روکش چرم طبیعی Pieno Fiore مهمترین ویژگی‌­های ظاهری تریم تروفئو است. صرف‌نظر از مدل، تریم تروفئو با پیشرانه 8 سیلندر توئین توربو به قدرت 580 اسب­‌بخار همراه خواهد شد تا ماهیت اسپرت این نسخه را به معرض نمایش بگذارد.

دیدگاه کاربران