ابهت بیشتر با کمک Exclusive Manufaktur

معرفی نسخه‌ای ویژه از پورشه 911GT3 تورینگ

24 تیر 1400 17:30

پورشه 911GT3 تورینگ خودرویی توانا و دوست­‌داشتنی است اما بخش خودروهای سفارشی این خودروساز آلمانی یعنی Porsche Exclusive Manufaktur، قصد دارد قابلیت­‌های بالقوه دیگری از این مدل را نیز به علاقمندان معرفی نماید.

تغییرات اعمال شده توسط Exclusive Manufaktur نشان می­‌دهد که انتخاب یک ترکیب رنگی صحیح برای 911GT3 تورینگ، تاچه حد می­‌تواند ظاهر این خودرو را تغییر دهد.در گام اول رنگ مشکی برای 911GT3 تورینگ انتخاب شده تا پس از اعمال تغییرات، به خودرویی پرابهت بدل شود. روکش چراغ‌های LED جلو به تیرگی گراییده و رینگ‌های استاندارد نیز با نمونه‌­های مشکی براق 20 و 21 اینچی در محورهای جلو و عقب تعویض شده است. باله عقب و هواکش‌­های روی سپر مشابه با نسخه استاندارد GT3 است، اما دو مسیر هوا روی کاپوت تعبیه شده.

بخش اعظم فضای کابین با روکش چرم قرمز رژ با دوخت قرمز پوشانده شده که در همنشینی با داشبورد و کفپوش‌های مشکی، تضاد زیبایی ایجاد کرده است.

هرچند مشابه این رنگ‌ها را قبلاً در بدنه و فضای کابین سایر محصولات پورشه نیز مشاهده کرده‌­ایم ولی تغییرات اعمال شده توسط Exclusive Manufaktur نشان می­‌دهد که انتخاب یک ترکیب رنگی صحیح برای پورشه 911GT3 تورینگ تاچه حد می­‌تواند ظاهر این خودرو را تغییر دهد.

پورشه 911GT3 تورینگ

پیشرانه 4 لیتری شش سیلندر تنفس طبیعی در زیر کاپوت پورشه 911GT3 بدون تغییر باقیمانده و همچنان 502 اسب­‌بخار قدرت و 469 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده شش سرعته دستی یا 7 سرعته دوکلاچه اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می­‌کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت و حداکثر سرعت این کوپه آلمانی به ترتیب برابر با 3.2 ثانیه و 317 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

پورشه 911GT3 تورینگ با قیمت پایه 161 هزار دلار به فروش می­‌رسد، اما برای خرید نسخه سفارشیPorsche Exclusive Manufaktur مطمئناً باید رقم بیشتری پرداخت شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران