هیولای 6 چرخ آمریکایی

نگاهی به Warlord، چهره آخرالزمانی از رم TRX

2 مرداد 1400 14:05

شرکت Apocalypse Manufacturing که در ایالت فلوریدا در آمریکا مشغول به فعالیت است، در جدیدترین پروژه به سراغ وانت رم 1500 TRX رفته و هیولایی شش چرخ به نام Warlord را بر مبنای آن تولید کرده است.

گذشته از آپشن­‌های قابل سفارش، Warlord با قیمت پایه 250 هزار دلار قابل سفارش است.در واقع با اضافه نمودن یک محور میانی، دو چرخ به جمع چرخ‌های دیگر اضافه شده، ضمن­ این‌که یک چارچوب فولادی به ضخامت 6 میلی‌متر نیز در این بخش نصب شده است.

برای افزایش خشونت ظاهری، رینگ‌های 18 اینچی به همراه تایرهای 37 اینچی چهارفصل در زیر این خودرو قرار گرفته و یک تایر زاپاس با ابعاد مشابه نیز در بخش بار نصب شده است.

Warlord از نظر فنی تفاوتی با رم TRX استاندارد ندارد و همچنان به پیشرانه 6.2 لیتری 8 سیلندر سوپرشارژ با 720 اسب­‌بخار قدرت و 881 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است، که نیروی خود را از طریق جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می­‌کند.

Warlord، چهره آخرالزمانی از رم TRX

در فضای کابین نیز تغییر چندانی نسبت به TRX رخ نداده و شاهد ترکیبی از تریم اسپرت، متریال لوکس و سطح بالای فناوری هستیم که مثال بارز آن می‌تواند نمایشگر عمودی سیستم اطلاعات سرگرمی روی داشبورد باشد.

با پرداخت مبالغ اضافه می­‌توان تجهیزات دیگری را نیز برای محصول Apocalypse Manufacturing سفارش داد، که از میان آن‌ها می‌­توان به تایرهای 40 اینچی با قیمت 2200 دلار، سیستم دید در شب با قیمت 5200 دلار و چراغ‌های LED در زیر خودرو به ارزش هزار دلار اشاره کرد. گذشته از آپشن­‌های قابل سفارش، Warlord با قیمت پایه 250 هزار دلار قابل سفارش است.

Warlord، چهره آخرالزمانی از رم TRX

در پایان بد نیست به این نکته اشاره کنیم که با توجه به توانایی بالقوه پیشرانه رم TRX، شرکت‌های تیونر در حال تلاش برای تقویت این نیروگاه و معرفی نسخه­‌های قدرتمندتر از آن هستند، که از میان آن‌ها می­‌توان به ماموت 1000، نمونه معرفی شده توسط هنسی با 1012 اسب‌­بخار قدرت و 1314 نیوتن‌متر گشتاور اشاره کرد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران