سدانی لوکس با پیشرانه هیبرید

معرفی بنتلی فلایینگ‌اسپور Odyssean ادیشن

9 مرداد 1400 13:15

بنتلی فلایینگ اسپور Odyssean Edition هیبرید، خودرویی تولید محدود است که از کانسپت EXP100 GT الهام گرفته است.

این خودروی فوق لوکس از یک پیشرانه 2.9 لیتری V6 هیبریدی نیرو می‌گیرد و به کمک آن 536 اسب‌بخار قدرت و 750 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.تزئینات و امکانات این سدان لوکس منحصربه‌فرد است. برای پوشش صندلی‌ها و فضای داخلی، از پارچه‌ توییت (tweed)، که از پشم‌های تولیدی کشور انگلیس تهیه شده، استفاده کرده‌اند. مشتریان می‌توانند کفپوش‌های تهیه شده از پشم بره را نیز سفارش دهند. البته هنوز پوشش‌های چرمی قابل انتخاب است و مشتریان می‌توانند رنگ‌های متنوعی برای آن برگزینند.

روکش‌های 0.1 میلی‌متری چوب Koa نمای کابین را تکمیل کرده‌اند و برای ساخت آن‌ها از 90 درصد لاک کم‌تری استفاده شده تا طبیعی‌تر جلوه کنند‌.

بنتلی فلایینگ‌اسپور Odyssean ادیشن

بنتلی تجهیزات متعددی را برای نسخه اودیسین در نظر گرفته است؛ از جمله فناوری‌های کمک راننده مانند کروزکنترل تطبیقی، حفظ خطوط، نایت‌ویژن و هدآپ‌دیسپلی در دسترس هستند. چراغ‌های LED نیز برای خوش‌آمد‌گویی لوگوی بنتلی را به تصویر می‌کشند.

بدنه نسخه ادیسه دارای ته‌مایه‌های رنگ Pale Brodgar است که مانند طلایی و برنزی به نظر می‌رسد و در قسمت‌هایی از سپر، پایین بدنه و رینگ‌های 21 اینچی به کار برده شده است.

بنتلی فلایینگ‌اسپور Odyssean ادیشن

این خودروی فوق لوکس از یک پیشرانه 2.9 لیتری V6 هیبریدی نیرو می‌گیرد و به کمک آن 536 اسب‌بخار قدرت و 750 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. چنین خروجی‌ای شتاب سدان بزرگ را به 4.1 ثانیه می‌رساند و حداکثر سرعت آن نیز 285 کیلومتر برساعت است.

پیشرانه هیبریدی آن از یک بسته باتری لیتیوم‌یونی 14.1 کیلوواتی تشکیل شده که طبق سیکل اروپایی WLTP می‌تواند تا 40 کیلومتر را طی کند. میزان برد کلی خودرو نیز 700 کیلومتر است.

فعلاً بنتلی درباره‌ قیمت این نسخه‌ منحصربه‌فرد و تعدادی که قرار است تولید شود، اطلاعاتی منتشر نکرده است.

دیدگاه کاربران