بازگشت لندرور به مسابقات رالی

دیفندر با تیونینگ Bowler

10 مرداد 1400 13:09

شرکت تیونینگ Bowler که تخصص ویژه‌ای در بهینه‌سازی محصولات لندرور دارد، در تازه‌ترین پروژه خود یک دیفندر جدید موسوم به ویرایش Challenge را معرفی کرده است. شرکت Bowler سال 2019 توسط گروه جگوار لندرور خریداری شد تا به‌عنوان بازوی تخصصی سفارشی‌سازی محصولات شرکت فعالیت کند.

دیفندر چلنج به یک پیشرانه جدید 2 لیتری چهار سیلندر از خانواده Ingenium مجهز است که پیش از این روی نسخه‌های P300 به خوبی جواب پس داده بود.لندرور جدید که بر اساس دیفندر 90 طراحی شده با حفظ استانداردهای خودرو، از نظر ایمنی و دوام بهبود چشم‌گیری پیدا کرده است. این خودرو می‌رود تا در مسابقات قهرمانی یک نفره حضور پیدا کند. خبر خوب این است که بوئلر قطعات مربوط به تیونینگ و به‌روزرسانی این خودرو را برای مشتریان و متقاضیان آماده فروش می‌کند تا خودشان دیفندر مدنظرشان را بهینه کنند.

دیفندر چلنج به یک پیشرانه جدید 2 لیتری چهار سیلندر از خانواده Ingenium مجهز است که پیش از این روی نسخه‌های P300 به خوبی جواب پس داده بود. به لطف حضور یک توربوشارژر قدرتمند خروجی محصول جدید به 296 اسب‌بخار با 400 نیوتن‌متر گشتاور رسیده است. این توانایی توسط یک جعبه‌دنده 8 سرعته به صورت AWD به همه چرخ‌ها منتقل می‌شود. اگرچه پیشرانه نصب‌شده روی این خودرو برای آن تازگی دارد ولی بوئلر هیچ تغییری در بلوک و ساختار آن اعمال نکرده است.

لندرور دیفندر با تیونینگ Bowler

بوئلر با تعویض سیستم اگزوز نه‌تنها تنفس پیشرانه را بهتر کرد بلکه طنین گوش‌نوازی را نیز به آن اضافه کرده است.

ملاحظات ایمنی نیز در سرتاسر بدنه دیفندر چلنج دیده می‌شود. از نصب پنل‌های محافظتی در زیر بدنه گرفته تا تغییرات روی سپر و البته هواکش‌های خنک‌کننده پیشرانه.

لندرور دیفندر با تیونینگ Bowler

خبر خوب این است که دیفندر فوق برای آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های رالی تغییراتی در فضای داخلی خود ایجاد کرده است. مانند رول‌کشی تا استانداردهای فدراسیون FIA را نیز رعایت کند.

دیدگاه کاربران