تزئینات اسپرت برای کراس‌اور چینی

معرفی لینک اند کو 05+

17 مرداد 1400 11:24

کراس‌اور 05 برای نخستین بار در اواخر سال 2019 از سوی برند تازه تاسیس لینک اند کو به بازار چین معرفی شد. اکنون نسخه اسپرت این مدل با نام 05+ و برخی ویژگی­‌های تازه پا به میدان گذاشته تا نظر طیف تازه‌­ای از خریداران را به سوی خود جلب نماید.

رینگ‌های اسپرت در کنار کالیپر ترمزهای سبز و باله عقب به همراه دیفیوزر، جلوه اسپرت این کراس‌اور را تکمیل کرده است.بدون شک نخستین عامل جالب توجه در این نسخه جدید، رنگ سبز درخشانی است، که بدنه خودرو را تزئین کرده و بدون اغراق می‌­تواند رنگ محصولات لامبورگینی را در نظر بیننده تداعی کند.

طرح رینگ‌های اسپرت که در چندین رنگ از جمله مشکی قابل سفارش است نیز به افزایش گیرایی ظاهر لینک اند کو 05+ یاری رسانده و در کنار کالیپر ترمزهای سبز، جلوه اسپرت این کراس‌اور را تکمیل نموده است.

زیرسپری جلو، رکاب­‌های جانبی، باله عقب به همراه دیفیوزر و جزئیات سپر عقب، سایر تغییرات تازه‌­ای است که برای دگرگون ساختن چهره لینک اند کو 05+ تدارک دیده شده است. براساس ادعای Car News China، تمام قطعات مذکور از جنس فیبرکربن ساخته شده‌اند. علاوه‌بر این قطعات، نشان‌های مختص 05+ نیز در نقاط مختلف بدنه به چشم می­‌خورد.

لینک اند کو 05+

تصاویر فضای داخلی این کراس‌اور چینی هنوز منتشر نشده است، اما انتظار داریم که در این بخش نیز شاهد اعمال برخی تغییرات باشیم.

نیروی محرکه لینک اند کو 05+ از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری مجهز به توربوشارژر تامین شده که پس از اعمال تغییر از سوی مهندسان لینک اند کو، اکنون 265 اسب‌­بخار قدرت و 380 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار لینک اند کو 05+ قرار می­‌دهد . لازم به یادآوری است که این پیشرانه در لینک اند کو 05، 251 اسب‌­بخار قدرت و 349 نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند. نیروی پیشرانه از طریق جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک ساخت آیسین به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود.

درباره رقم شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت این خودرو فعلاً سخنی به میان نیامده است، اما حداکثر سرعت آن برابر با 230 کیلومتر برساعت اعلام شده.

دیدگاه کاربران