پیکاپی با 775 اسب‌بخار قدرت

معرفی شلبی F-150 Super Snake مدل 2021

26 مرداد 1400 11:40

شرکت Shelby American نسخه Super Snake از فورد F-150 را معرفی کرده تا به وسیله این خودروی قدرتمند، رم TRX را به مبارزه بطلبد.

تغغیرات اعمال شده توسط شلبی، قدرت خروجی پیشرانه F-150 Super Snake را به رقم 775 اسب­‌بخار رسانده است.به منظور آفرینش یک هیولا، شلبی اقدام به نصب یک سوپرشارژر جدید روی پیشرانه 5 لیتری 8 سیلندر Coyote این خودرو کرده که در اثر همکاری با Whipple and Borla طراحی و ساخته شده است.

علاوه‌براین، فیلتر هوای جدید، مسیر ورودی هوا از جنس فیبرکربن، لوله­‌های آلومینیومی سیستم خنک‌­کننده و سیستم تزریق سوخت با جریان سریع‌تر، جایگزین نمونه­‌های قبلی شده تا به بهبود عملکرد فنی این پیکاپ قدرتمند یاری رساند. سیستم اگزوز اسپرت Borla را هم نباید فراموش کرد که با خروجی­‌های پولیش‌خورده ساخت SST همراه شده است.

شلبی F-150 Super Snake مدل 2021

مجموعه تمامی این تغییرات، قدرت خروجی پیشرانه F-150 Super Snake را به رقم 775 اسب­‌بخار رسانده است. در سیستم تعلیق هم شاهد نصب کمک‌فنرهای قابل تنظیم جلو و عقب و برخی تغییرات دیگر هستیم درحالی‌که برخلاف انتظار، سیستم ترمز هیچگونه تغییری را تجربه نکرده است.

مطمئنا Super Snake با نمونه­‌های استاندارد فورد F-150 اشتباه گرفته نخواهد، شد چراکه شلبی مجموعه­‌ای از تغییرات ظاهری شامل کاپوت جدید با ورودی هوا، رینگ‌های 22 اینچی کرومی، جلوپنجره مشکی، سپر جلو و عقب با طراحی جدید، روکش مشکی دستگیره درها و آینه­‌های جانبی و نوار سرتاسری خاکستری روی بدنه برای آن درنظر گرفته است.

شلبی F-150 Super Snake مدل 2021

در فضای کابین  هم با روکش دورنگ چرم صندلی­‌ها، جزئیات فیبرکربنی، کفپوش‌های جدید، شیشه­‌های دودی و پدال‌های billet racing مواجه می­‌شویم.

شرکت شلبی درنظر دارد تنها 600 دستگاه ازF-150 Super Snake را در دو فرم اتاق تک و دو کابین با قیمت پایه 113,680 دلار به فروش برساند.

دیدگاه کاربران