تریم‌های جدید برای سه‌چرخ‌های جذاب

بروزرسانی محصولات Can-Am برای سال 2022

29 مرداد 1400 10:59

شرکت Can-Am برای سال 2022 اقدام به اعمال بروزرسانی بر محصولات خود نموده که مدل‌های رایکر (Ryker) و اسپایدر (Spyder) سه چرخ را شامل می‌شود.

رایکر 2022 در دو تریم جدید رالی و اسپرت عرضه خواهد شد، درحالی‌که مدل‌های اسپایدر F3 در دو نسخه جدید S اسپشیال و لیمیتد و اسپایدر RT نیز با نسخه تازه Sea-to-Sky به فروش می­‌رسد.

کن-ام رایکر رالی و رایکر اسپرت

برای نخستین بار در تاریخچه سری رایکر، هر دو تریم جدید این موتورسیکلت سه چرخ برای سال 2022 به کروزکنترل مجهز شده است.

کن-ام رایکر

در تریم رالی از رایکر 2022، به عنوان محصول پایه Can-Am، تحولاتی اعمال شده که آن را برای پیمودن مسیرهای جاده‌­ای بیشتر مناسب ساخته است. رینگ و تایرهای رالی، تغییر فیلتر هوا، قطعات حافظتی آلومینیومی در زیر بدنه و سیستم تعلیق قابل تنظیم KYB با ارتفاع بیشتر و افزایش دامنه کمک‌­فنرها، از مهمترین تغییرات فنی این مدل به‌شمار می‌­آید.

صندلی و دستگیره فرمان جدید به همراه استراحتگاه جدید پا، راحتی بیشتری برای راکب این محصول به ارمغان خواهد آورد.

چراغ‌های LED، سیستم اگزوز آکراپوویچ و اضافه شدن حالت رانندگی Rally برای انجام دریفت، از دیگر ویژگی­‌های جدید رایکر 2022 است. با تمام این تغییرات، Can-Am اعلام نموده که این مدل همچنان برای استفاده سنگین در آفرود مناسب نیست.

کن-ام رایکر

برای تجربه سطحی بالاتر از لذت رانندگی با رایکر، باید نسخه اسپرت این مدل را سفارش داد که نسبت به تریم رالی با گستره وسیع‌تری از تغییرات فنی روبرو شده و این مدل را برای استفاده جاده‌­ای کاملاً مناسب نموده است. کمک‌فنر قابل تنظیم KYB، صندلی راحت و حالت رانندگی Sport، تنها بخشی از ویژگی‌­های این محصول در مدل 2022 است.

هردو نسخه رالی و اسپرت از مدل رایکر به پیشرانه 3 سیلندر Rotax 900 ACE با 900 سی‌­سی حجم مجهز شده‌اند، که 82 اسب­‌بخار قدرت و 79.1 نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند.

کن-ام اسپایدر F3 و اسپایدر RT

اما بشنوید از مدل اسپایدر که برای سال 2022 در سه سری جدید F3-S Special ،F3 Limited Special و RT Sea-to-Sky عرضه خواهد شد.

کن-ام اسپایدر

نقاط تمایز F3-S Special به جلوپنجره سوپراسپرت، نصب روکش صندلی Mono، تغییر در طرح سپر، کمک‌­فنرهای گازی KYB در محور جلو، اضافه شدن حالت رانندگی اسپرت و رنگ جدید سبز Manta محدود شده است، که این مورد آخر به صورت انحصاری برای این مدل درنظر گرفته شده.

در تریم F3 Limited Special به راحتی راکب توجه بیشتری شده به همین دلیل صندلی­‌هایی راحت‌تر با پشتی، دستگیره کوتاه‌تر فرمان و مخزن 138 لیتری سوخت برای آن پیش‌­بینی شده است. رنگ قرمز Viper، ویژگی انحصاری دیگر این تریم خواهد بود.

تریم RT Sea-to-Sky به عنوان تریم پرچمدار این محصول، با هدف استفاده در مسافت­‌های طولانی طراحی شده به همین دلیل مواردی شامل پشتی قابل تنظیم، فوم تطبیق‌­پذیر صندلی­‌ها با پشتیبانی از ناحیه کمر و محافظ جانبی شیشه جلو را به همراه دارد. بنابر ادعای سازنده، راحت‌ترین سواری در میان تمام نسخه­‌های اسپایدر به RT Sea-to-Sky تعلق دارد.

کن-ام اسپایدر

رینگ‌های 12 پره، قطعات تزئینی نقره­‌ای، نشان RT Sea-to-Sky و رنگ انحصاری آبی Mystery، سایر ویژگی­‌های کامل‌ترین نسخه از اسپایدر است.

تمامی نسخه­‌های اسپایدر F3 و اسپایدر RT به پیشرانه Rotax 1330 ACE 3 سیلندر مجهزند که با 1330 سی‌­سی حجم، 115 اسب­‌بخار قدرت و 130.1 نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند.

به دلیل مشکلات ناشی از همه­‌گیری ویروس کرونا، تحویل محصولات Can-Am با مدل 2022 زودتر از فوریه آغاز نخواهد شد، درحالی‌که برای دستیابی به لوازم جانبی باید مدت بیشتری منتظر ماند.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران