تزئینات جذاب روس‌ها برای سرباز ژرمن

تیونینگ پورشه 911 توربو S توسط تاپ‌کار

5 شهریور 1400 11:25

شرکت تیونینگ TopCar Design از سال 2004 کار خود را آغاز کرد. در آن زمان تعداد بسیار اندکی از تیونرها به اصلاح خودروهای لوکس می‌پرداختند. امروزه تاپ‌کار با مالکان لامبورگینی، مک‌لارن، مرسدس، پورشه و در کنار همکار خود، لوما دیزاین - Lumma Design - تلاش می‌کند تا انواع خودروهای سوپراسپرت و لوکس، از نظر ظاهری و عملکرد، پرخاشگرتر شوند.

این پکیج شامل 84 عنصر فیبرکربن جدید است و تنها 13 کیت از آن ساخته خواهد شد.تاپ‌کار اخیرا از پروژه پورشه 911 توربو S نسل 992 رونمایی کرده است. پکیج جدیدی با نام Stinger GTR Carbon Edition معرفی شده که می‌توان از آن به عنوان انحصاری‌ترین و پیچیده‌ترین پروژه تاپ‌کار یاد کرد.

این پکیج شامل 84 عنصر فیبرکربن جدید است و تنها 13 کیت از آن ساخته خواهد شد. مشتریان می‌توانند آن را تحت طیف گسترده‌ای از ترکیب رنگ‌ها، دریافت کنند.

تیونینگ پورشه 911 توربو S توسط تاپ‌کار

فضای داخلی این نسخه ویژه از پورشه 911 توربو S FH دو رنگ مشکی و آبی تزئین شده شده و با ترکیب اجزای ساخته شده از فیبرکربن مانند فرمان، داشبورد، کنسول وسط و پنل‌های در، کامل می‌شود. چرم آبی و خطوط برجسته‌ آن، زیبایی در عین اسپرت بودن را به سبک روسی بیان می‌کند.

در مورد عملکرد و مشخصات فنی اطلاعات دقیقی منتشر نشده است، اما خریداران حداقل 100 اسب‌بخار قدرت بیش‌تر در اختیار دارند. این درحالی است که پورشه 911 توربو S به لطف پیشرانه 3.7 لیتری 6 سیلندر تخت توئین‌توربو، 641 اسب‌بخار قدرت و 800 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

دیدگاه کاربران