شبیه‌ساز رانندگی با خودروهای کلاسیک

معرفی پینین‌فارینا Leggenda

20 شهریور 1400 15:59

پینین‌فارینا از گذشته تا به امروز، به عنوان طراح خودروهای زیبا در تاریخ شناخته می‌شود و برای نزدیک به یک قرن، خودروهای متفاوتی را مانند فراری 458 (و دیگر مدل‌های فراری) طراحی کرده است.

پینین‌فارینا Leggenda برای تکرار هیجان رانندگی با خودروی کلاسیک، ساخته شده و طرح آن از Cisitalia 202، که یک گرندتورر دو سرنشین مدل 1940 الهام گرفته شده است.اما به جزء طراحی، پینین‌فارینا چندین شبیه‌ساز رانندگی نیز ساخته است‌. مدل Leggenda eClassic Simulator یکی از ساخته‌های پینین‌فاریناست که با همکاری Classic Car Trust (TCCT) و برای تکرار هیجان رانندگی با خودروی کلاسیک، ایجاد شده است. در واقع طرح آن از Cisitalia 202، که یک گرندتورر دو سرنشین در سال 1940 بود، الهام گرفته شده است.

 فضای داخلی این شبیه‌ساز همانند مدل واقعی‌ای است، با این تفاوت که تنها ظرفیت یک سرنشین دارد. کابین با چرم Marrone Tobacco-shade Connolly پوشیده و تمامی اجزای آن با یک پوسته بیرونی باریک با رنگ Argento Vivo  دربرگرفته شده است. راننده Leggenda به کمک یک تلویزیون با صفحه‌نمایش خمیده، به سراسر جهان سفر می‌کند‌.

پینین‌فارینا Leggenda شبیه‌سازی رانندگی با خودروهای کلاسیک

این اولین نمونه از 9 دستگاهی است که پینین‌فارینا جهت تحویل برنامه‌ریزی کرده. با وجود کمیاب بودنش، اگر در عضویت eClassic Club باشید، به مدت سه‌ سال تجربه رانندگی با آن امکان‌پذیر است.

پینین‌فارینا Leggenda در مزایده RM Sotheby's به تاریخ 17 سپتامبر 2021 گذاشته می‌شود و انتظار می‌رود با قیمت 164 هزار دلار فروش رود.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران