تغییر نام همراه با فیس‌لیفت

معرفی جیلی ویژن X6 پرو

25 شهریور 1400 20:54

جدیدترین بروزرسانی کراس‌­اور ساخت جیلی یعنی امگرند X7، نام این خودرو را به ویژن X6 پرو تغییر داده است. از سال 2012 تاکنون، این پنجمین مرتبه است که خودروساز چینی تغییراتی را در شاسی­‌بلند ساخت خود اعمال می­کند.

قوای حرکتی این خودروی چینی از پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژ با 141 اسب‌­بخار قدرت و 235 نیوتن‌متر گشتاور تامین می‌شود.طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورهای جیلی ویژن X6 پرو به ترتیب برابر با 4.5، 1.84، 1.7 و 2.66 متر اعلام شده است.

طراحی جدید سپر جلو، زمینه تیره چراغ‌ها، جلوپنجره با اجزای عمودی،  اجزای کروم در دو سوی سپر جلو و بخش پایینی شیشه‌­های جانبی، تغییر ابعاد چراغ ترمز سوم و جایگزین شدن نوار LED به جای کروم در بین چراغ‌های عقب، مهمترین تغییرات ظاهری جیلی ویژن X6 پرو نسبت به مدل قبلی خواهد بود.

در فضای داخلی با طراحی جدید دریچه­‌های سیستم تهویه و کنسول میانی مواجه هستیم. نکته کمی عجیب این‌که صفحه پشت آمپر دیجیتال از مدل جدید حذف شده است و نمونه عقربه­‌ای قدیمی جای آن را گرفته. نمایشگر اطلاعات سرگرمی نیز بسته به سفارش مشتری، با ابعاد 8 یا 12.3 اینچ نصب می­‌شود.

جیلی ویژن X6 پرو

فرمان سه شاخه، طرح دکوراتیو روی داشبورد و پوشش داخلی درها، روکش چرمی صندلی­‌ها و طرح اهرم تعویض دنده نیز سایر نکات قابل توجه در کابین این کراس‌­اور محسوب می­‌شود.

قوای حرکتی این خودروی چینی از پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژ با 141 اسب‌­بخار قدرت و 235 نیوتن‌متر گشتاور تامین می‌شود، و از طریق جعبه‌دنده شش سرعته دستی، CVT یا شش سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد.

قرار است فروش جیلی ویژن X6 پرو تا پیش از پایان ماه سپتامبر و با قیمت 10,700 تا 15,500 دلار در چین آغاز شود.

دیدگاه کاربران