پس از معرفی اینفینیتی Q50 به مشتریان آمریکایی در سال 2013، استقبال از این خودرو آنچنان بود که رقم فروش سالانه آن در سال 2016 به 44,007 دستگاه رسید. با گذشت 8 سال از آغاز حیات Q50 و در دورانی که خودروهای شاسیبلند یکهتازی میکنند، نوبت به بروزرسانی این سدان ژاپنی رسیده که البته بیشتر دامنگیر امکانات رفاهی این خودرو شده است.
”روکش چرم صندلیها، حافظه تنظیمات صندلی راننده، تاشوی برقی آینههای جانبی و سیستم صوتی پرمیوم Bose به صورت استاندارد در تمام تریمها وجود دارد.“اینفینیتی Q50 در سه تریم لوکس، سنسوری و رد اسپرت 400 (Red Sport 400) قابل سفارش است، ولی روکش چرم صندلیها، حافظه تنظیمات صندلی راننده، تاشوی برقی آینههای جانبی و سیستم صوتی پرمیوم Bose به صورت استاندارد در تمام تریمها وجود دارد. تریم پایه به رینگهای 18 اینچی مجهز شده است، درحالیکه دو تریم کاملتر سنسوری و رد اسپرت 400 با رینگهای 19 اینچی عرضه خواهند شد.
اینفینیتی Q50 مدل 2022 تنها با پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر توئین توربو و جعبهدنده 7 سرعته اتوماتیک قابل انتخاب است، که 300 اسببخار قدرت تولید میکند. البته در تریم رد اسپرت 400 نیروی پیشرانه به 400 اسببخار افزایش یافته که علت نامگذاری این تریم را بیشتر آشکار میکند.
نیروی پیشرانه این خودرو به صورت استاندارد به محور عقب منتقل میشود، ولی امکان سفارش سامانه چهارچرخ محرک AWD برای تمامی تریمها فراهم است.
امکان پشتیبانی از اپل کارپلی بیسیم و روکش چرم قهوهای Saddle در تریم سنسوری، جزء موارد تازه در مدل 2022 از اینفینیتی Q50 است، درحالیکه اندروید اتو با پورت USB، چیدمان دوتایی نمایشگرها و 16 بلندگو برای سیستم صوتی به صورت مستقیم از مدل قبلی برگرفته شده است.
قیمت پایه اینفینیتی Q50 برابر با 42,100 دلار برای تریم لوکس درنظر گرفته شده است، درحالیکه این رقم برای تریمهای سنسوری و رد اسپرت 400 به ترتیب 47,800 و 55,950 دلار خواهد بود. این خودرو از اواخر ماه جاری میلادی وارد نمایندگیهای اینفینیتی میشود.