چهره‌ای اسپرت با کیت بدنه پریور دیزاین

داچیا داستر متفاوت‌تر از همیشه

4 مهر 1400 17:33

داچیا داستر از زمان شروع عرضه تاکنون که در قالب دومین نسل خود در بازار خودرو حضور دارد، به عنوان محصولی با قیمت مناسب، قابلیت کاربردی زیاد و توانایی نسبی آفرود شناخته می­‌شود. اما به نظر می­‌رسد که شرکت پریور دیزاین (Prior Design) نقشه‌­های دیگری برای داستر در ذهن پرورانده و به همین علت مجموعه­‌ای شامل قطعات بدنه را برای این خودرو معرفی کرده تا ظاهر آن را از اساس متحول سازد.

در صورت سفارش کیت بدنه پریور دیزاین برای رنو داستر، مالک می­‌تواند از جلب توجه بالای این خودرو در معابر مطمئن باشد.این مجموعه از ترکیب باکیفیت فایبرگلاس و دورا-فلکس (Dura-Flex) ساخته شده است، که غیر از هزینه ساخت پایین، بسیار آسان رنگ شده و پس از رنگ‌آمیزی هم پایداری خوبی از خود نشان می­‌دهد.

این مجموعه برای نصب روی نسل دوم داستر طراحی شده است، که از سال 2018 معرفی شده. لازم به ذکر است که فیس‌لیفت اخیر داچیا  داستر هم مانعی برای نصب این کیت ایجاد نمی­‌کند، چراکه پنل­‌های بدنه بدون تغییر باقیمانده است.

گلگیرهای برآمده جلو و عقب در این مجموعه به سپرهای جلو و عقب متصل شده و فرم آنان را تغییر داده که به ایجاد طرحی همچون خودروهای حاضر در مسابقات DTM منجر شده است. رکاب­‌های جانبی، زیرسپری جلو و دیفیوزر عقب به همراه دو خروجی بزرگ اگزوز از دیگر قطعات این مجموعه بشمار می­‌آید، ضمن­ این‌که مشتری می­‌تواند باله عقب را نیز به صورت جداگانه سفارش دهد.

داچیا داستر با کیت بدنه پریور دیزاین

در تصاویر رسمی که توسط پریور دیزاین منتشر شده، ارتفاع سیستم تعلیق داستر هم به مقدار قابل توجهی کاهش یافته و رینگ‌های اسپرت مشکی رنگ نیز در زیر خودرو قرار گرفته است. افزایش ابعاد ترمزها به همراه رنگ قرمز کالیپرها، نمای اسپرت این کراس‌­اور را تکمیل می­‌کند.

با نگاهی به تصاویر می­‌توان دریافت که در صورت سفارش کیت بدنه پریور دیزاین برای رنو داستر، قابلیت آفرود این خودرو به صورت کامل از دست خواهد رفت، اما مالک می­‌تواند از جلب توجه بالای این خودرو در معابر مطمئن باشد.

قیمت کیت بدنه داستر توسط پریور دیزاین برابر با 3,516 دلار تعیین شده که در صورت سفارش باله عقب، 350 دلار به آن اضافه خواهد شد. بد نیست بدانید که پریور دیزاین قطعات این مجموعه را به صورت جداگانه هم به فروش می‌­رساند.

دیدگاه کاربران