با قیمت 91 هزار دلار در گران‌ترین نسخه

معرفی سه نسخه سفارشی از رم TRX

6 مهر 1400 10:50

برند رم بنابر سنت هر ساله خود قصد دارد در سال 2021 نیز سه نسخه جدید از وانت TRX را برای مشتریان اهل ایالت تگزاس عرضه نماید. این سه پکیج که به نام‌های TRX Ignition , Longhorn Southfork و Red edition نامگذاری شده، تنها شامل تغییرات ظاهری برای این خودروها بوده و مجموعاً در تیراژ 1500 دستگاه تولید خواهد شد.

نسخه Ignition با قیمت 91,585 دلار به عنوان گران‌ترین عضو این مجموعه سه تایی شناخته می­‌شود.در ابتدای این مطلب قصد داریم به سراغ جالب‌ترین نمونه از این جمع سه تایی برویم یعنی TRX Ignition که به لطف رنگ نارنجی آتشین بدنه و قطعات الحاقی روی بدنه، ظاهری بسیار قابل توجه پیدا کرده است.

رینگ‌های 18 اینچی، سقف پانوراما، میله بخش محفظه بار و دوخت نارنجی رنگ صندلی‌­ها از دیگر مواردی است که در نسخه Ignition دیده می­‌شود. حتی لوگوی TRX در بالای صفحه پشت آمپر هم به رنگ نارنجی درآمده است. رم درنظر دارد تنها 875 دستگاه از نسخه Ignition را تولید کند.

اما افرادی که علاقمند به خرید نسخه جدیدی از رم با ظاهر نه چندان متفاوت باشند، می‌­توانند به سراغ Longhorn SouthFord بروند که جایگزین نسخه Limited Longhorn شده و با تریم قهوه­‌ای Mountain با روکش آلکانترا و چرم عرضه می‌شود. چراغ LED محفظه بار، تایرهای چهار فصل، قلاب­‌های قابل تنظیم و نظم‌­دهنده فضای بار از دیگر موارد کاربری همراه با این تریم به شمار می‌­آید.

پیکاپ رم TRX
نسخه Limited Longhorn

اما نسخه Red edition ارتباط چندانی با رنگ قرمز ندارد و نام خود را از موسسه RED به عاریت گرفته که در مشارکت با چندین برند دیگر برای تقویت سیستم درمان فعالیت می­‌کند. جلوپنجره اختصاصی این نسخه به همراه لوگوی روی درها و یک نشان روی کنسول میانی، از مهمترین مشخصه‌­های رم Red edition است.

پیکاپ رم TRX
نسخه Red edition

هر سه نسخه ویژه از رم TRX در سه ماهه چهارم سال 2021 به بازار خواهد آمد. نسخه Longhorn SouthFork به عنوان ارزان‌ترین مدل با قیمت پایه 61,620 دلار به فروش می­‌رسد، درحالی‌که قیمت پایه Red edition برابر با 63,250 دلار تعیین شده است. اما نسخه Ignition با قیمت 91,585 دلار به عنوان گران‌ترین عضو این مجموعه سه تایی شناخته می­‌شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران