هرچند شرکت منصوری به عنوان یکی از معروفترین تیونرهای جهان شناخته میشود، اما این الزاماً به معنای مقبولیت کارهای این شرکت نزد تمامی علاقمندان خودرو نیست. نصب قطعات الحاقی بعضاً عجیب روی بدنه خودروها به همراه ترکیب سوالبرانگیز رنگها در فضای کابین، باعث شده برخی هواداران چندان دل خوشی از محصولات این شرکت نداشته باشند.
”منصوری برای تیونینگ آئودی RS7 اسپرتبک تنها به تغییرات ظاهری اکتفا نکرده و با تقویت پیشرانه قدرت آن را به 770 اسببخار رسانده است.“به هرحال این تیونر آلمانی در جدیدترین اقدام، به سراغ آئودی RS7 اسپرتبک رفته که در حالت استاندارد نیز خودرویی زیبا محسوب میشود.
قطعات فیبرکربنی روی بدنه به همراه تزئین نمای ظاهری با خاکستری Nardo، چهرهای خشن به RS7 اعطاء کرده است. ورودی هوای بزرگ روی سپر جلو، دیفیوزر بزرگ عقب، باله روی در صندوق عقب، رکابهای جانبی عریض، مهمترین اعضای مجموعه فیبرکربنی بدنه این خودرو به شمار میآیند.
اجزای دو طرف سپر جلو را نمیتوان چندان زیبا دانست، ضمناینکه به نظر میرسد خروجی اگزوزهای بیضیشکل که بخش خودروهای اسپرت آئودی روی مدلهای RS نصب میکند، ظاهر بهتری نسبت به نمونه چهارضلعی داشته باشد که منصوری برای این مدل درنظر گرفته است.
فضای کابین آئودی RS7 اسپرتبک هم با دو رنگ آبی و مشکی تزئین شده، درحالیکه نشان آئودی روی فرمان هم جای خود را به لوگوی منصوری داده است. اکثر سطوح حتی کف کابین با چرم روکش شده، اما منصوری برای روکش ستونها از آلکانترا بهره گرفته.
منصوری برای تیونینگ آئودی RS7 اسپرتبک تنها به تغییرات ظاهری اکتفا نکرده است، بلکه پیشرانه 4 لیتری 8 سیلندر توئین توربو این خودرو را نیز مورد تقویت قرار داده تا خروجی آن به 770 اسببخار قدرت و 1000 نیوتنمتر گشتاور افزایش یابد. به لطف انجام این تغییرات، آئودی RS7 اسپرتبک اکنون قادر است ظرف تنها 3 ثانیه از سکون کامل به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد.
مترجم : عماد رحمتیراد
منبع : motor1.com