سوپراسپرت 880 اسب‌بخاری

فرانجیونتو سورپسو GT3 رونمایی شد

14 مهر 1400 16:36

شرکت ایتالیایی FV Frangivento محصول جدید خود را در ماه آوریل معرفی کرد؛ Sorpasso، یک سوپراسپرت 850 اسب‌بخاری که از پیشرانه تنفس طبیعی نیرو می‌گیرد. اکنون FV Frangivento نسخه تولیدی Sorpasso GT3 را طی رویدادی در French Riviera به نمایش درآورده است.

در قسمت پیشرانه، با یک نسخه 5.2 لیتری V10 با دو کمپرسور روبه‌رو هستیم که 880 اسب‌بخار قدرت را به هر چهار چرخ می‌فرستدافراد مختلفی در این مراسم حضور داشتند؛ از جمله دکتر Abdallah Raweh، جراح قلب مشهور جهان، که اولین مالک Sorpasso GT3 نیز هست. همان‌طور که قبلاً اعلام شده بود، این سوپرکار توسط مالک آن کاملاً شخصی‌سازی شده است.

ظاهر خارجی و داخلی اولین نسخه‌‌ تولیدی Sorpasso ببه رنگ قرمز درآمده و کاملاً از فیبر کربن ساخته شده است‌. فضای داخلی نیز با چرم و آلکانترا توسط کارگاه معروف تورین Mario Levi Group، پوشیده شده است.

در قسمت پیشرانه، با یک نسخه 5.2 لیتری V10 با دو کمپرسور روبه‌رو هستیم که 880 اسب‌بخار قدرت را به هر چهار چرخ می‌فرستد و قادر است در زمان 2.9 ثانیه، از سرعت صفر به صد کیلومتر برساعت برسد و نهایت سرعت آن نیز تا 345 کیلومتر برساعت محدود شده است.

خبری درباره‌ی قیمت این تازه وارد ایتالیایی منتشر نشده است، اما با توجه به عجیب بودن آن و میزان فیبرکربن استفاده شده، از برچسب قیمت شش رقمی تعجب نخواهیم کرد‌.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران