با جزئیات مشکی بدنه

رونمایی از فورد ماستنگ Stealth Edition

16 مهر 1400 12:48

درحالی‌که انتظار هواداران برای ملاقات با نسل جدید فورد ماستنگ ادامه دارد، گویا شرکت سازنده راهی برای تزریق هیجان به نسل فعلی این خودرو با کد فنی S550 پیدا کرده است. خودروساز آمریکایی قصد دارد مدل 2022 از ماستنگ را با نسخه­‌ای ویژه به نام Stealth Edition همراه سازد که به واسطه نصب جزئیات مشکی روی بدنه، نسبت به نمونه‌­های استاندارد کمی خشن­‌تر به نظر برسد.

این پکیج ظاهری رینگ‌های 19 اینچی آلومینیومی، نشان­ه‌ای روی بدنه و آینه­‌های جانبی مشکی را به بدنه ماستنگ Stealth Edition اضافه می‌­کند. این پکیج ظاهری که برای تریم پرمیوم قابل سفارش است و رینگ‌های 19 اینچی آلومینیومی، نشان­ه‌ای روی بدنه و آینه­‌های جانبی مشکی را به بدنه ماستنگ Stealth Edition اضافه می‌­کند. باله عقب و چراغ‌های LED با روکش شفاف را هم نباید فراموش کرد.

برای تزئین بدنه این خودرو می­‌توان یکی از رنگ‌های خاکستری کربن، مشکی Shadow، آبی اطلس یا خاکستری Dark Matter  را انتخاب کرد.

در فضای کابین تغییرات زیادی اعمال نشده و تنها پارکابی­‌های چراغ‌دار و لوگوی خاص این مدل با روکش مشکی براق یا مات (بنا به درخواست مشتری) قابل مشاهده است.

فورد ماستنگ Stealth Edition

فورد ماستنگ پرمیوم به پیشرانه اکوبوست با 310 اسب‌­بخار مجهز است، که در نسخه Stealth Edition بدون تغییر باقیمانده.

فروش این نسخه سفارشی از ماستنگ 2022 از اواخر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

بد نیست بدانید فورد دو نسخه ویژه دیگر از ماستنگ را هم تدارک دیده که GT Performance و California Special نام دارند.  در این تریم‌­های جدید که برای هر دو فرم اتاق کوپه و روباز ماستنگ قابل سفارش است، مواردی شامل دیفرانسیل لغزش محدود، کالیپر ترمزهای شش پیستون ساخت برمبو، کمک‌فنرهای اسپرت با مقاومت و دوام بیشتر، رینگ‌های 19 اینچی با تایرهای ساخت پیرلی و همچنین تقویت سامانه برقی فرمان به ماستنگ اضافه شده است.

فورد ماستنگ کالیفرنیا اسپشیال

خریداران می‌­توانند یکی از رنگ‌های سفید آکسفورد، آبی Grabber متالیک، نقره‌ای Iconic، خاکستری کربنی، آبی اطلسی، خاکستری Dark Matter، نارنجی Cyber، مشکی Shadow یا قرمز Rapid را برای این دو مدل انتخاب کنند.

فروش این دو مدل نیز پیش از پایان سال 2021 آغاز شده است، ولی فرآیند تحویل به مشتریان زودتر از سه ماهه اول 2022 اتفاق نخواهد افتاد.

براساس برخی شایعات فورد روی ساخت نسل جدید ماستنگ تمرکز نموده و احتمالاً نسل جدید این خودرو را در سال 2023 معرفی خواهد کرد. گویا قرار است نسخه کاملاً برقی ماستنگ نیز در سال 2028 عرضه شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران