شورولت کامارو در برابر نیسان اسکای‌لاین

نمایش خودروهای حاضر در سری جدید ترنسفورمرز

25 مهر 1400 14:00

تا کنون فیلم‌های بسیاری با محوریت اصلی خودروها، تولید شده‌‌ که توجه علاقمندان به خودرو را جلب کرده‌اند.

در این فیلم باید منتظر تقابل شخصیت Bumblebee، در قالب نسل دوم شورولت کامارو و Nightbird در قالب نیسان GTR R33 اسکای‌لاین باشیم.یکی از فیلم‌های این لیست، Transformers (تبدیل‌شوندگان) است، که البته به اندازه‌ی Fast and Furious (سریع و خشن) محبوب نیست؛ قرار است هفتمین سری از این فیلم با نام Transformers:Rise of the Beasts منتشر شود. هنوز جزئیات دقیق این طرح مشخص نشده است، اما می‌دانیم که حوادث این فیلم در سال 1994 اتفاق می‌افتد.

عکس‌های جدیدی در صفحه‌ اینستاگرام کارگردان فیلم منتشر شده است، که ما را با برخی از خودروهای آن آشنا می‌کند.

عکس اول، شخصیت Optimus Prime را نشان می‌دهند که همچنان فاقد نشانه‌هایی از Autobot است. شخصیت Bumblebee نیز در قالب نسل دوم شورولت کامارو به همراه چندین اصلاحات و تغییرات آفرودی، دیده می‌شود. این شخصیت محبوب، ظاهر یک فولکس‌واگن بیتل را برای فیلم Bumblebee 2018 گرفت. علاوه‌برآن‌ها، یک پورشه 911 نسل 964، یک ون فولکس‌واگن و یک دوکاتی 916 نیز در عکس دیده می‌شوند.

خودروهای حاضر در سری جدید ترنسفورمرز

اتوبات‌ها با گروهی خطرناک از تبهکاران رو‌به‌رو خواهند شد، که شخصیت‌های اصلی این گروه را Nightbird (نیسان GTR R33 اسکای‌لاین)، یک جرثقیل یدک‌کش GMC Topkick و یک کامیون Mack مشکی تشکیل می‌دهند. با نزدیک شدن به تاریخ اکران فیلم، با طرح اصلی آن و شخصیت‌ها بیش‌تر آشنا می‌شویم.

فیلم Transformers: Rise of the Beasts hits سال آینده در تاریخ 24 ژوئن 2022 روی پرده‌ سینماها می‌رود. این فیلم‌ها به عنوان دنباله‌ای از Bumblebee پخش می‌شوند که پس از وقایع فیلم در سال 1994 و قبل از Transformers اصلی، اتفاق می‌افتند.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران