نقاب هالووین برای برادران عضلانی

پکیج‌های جدید برای دوج چارجر و چلنجر

6 آبان 1400 19:43

شرکت دوج دو محصول خود را برای شرکت در جشن هالووین امسال آماده کرده است. برای این امر، ترکیبی از دو پکیج ظاهری Hemi Orange و SRT Black مورد استفاده قرار گرفته تا به نتیجه دلخواه منجر شود. لازم به‌ذکر است که این دو پکیج در برخی تریم­‌های چارجر و چلنجر قابل سفارش است.

دوج چارجر و چلنجر به پکیج‌های جدیدی مجهز شده‌اند، تا ظاهری مخوف برای هالووین 2022 داشته باشند.پکیج Hemi Orange که برای ادای احترام به خودروهای عضلانی دوج با پیشرانه حجیم همی طراحی شده است، نوارها و برخی جزئیات نارنجی را به بدنه این خودروها اضافه کرده، درحالی‌که از خاکستری میدنایت متالیک برای تزئین بدنه استفاده شده است. در فضای کابین هم رنگ نارنجی به عنوان دوخت روکش بخش‌های مختلف کابین همچون فرمان و صندلی­‌ها حضور دارد.

اما پکیج SRT Black، نشان­‌های SRT و قطعاتی همچون باله عقب، لبه سپر و خروجی اگزوز Black Nickel را برای این خودروها به ارمغان آورده است.

پکیج‌های جدید برای دوج چارجر و چلنجر

در صورت سفارش پکیج پرفورمنس هندلینگ برای Hemi Orange با قیمت 2995 دلار، موارد بیشتری مثل کالیپر ترمزهای چهار پیستون ساخت برمبو و رینگ‌های 20 اینچی هم به خودروها اضافه می­‌شود. اما برای دریافت موارد ظاهری این مجموعه که در بالا عنوان شد باید تنها 1500 دلار پرداخت شود. قیمت پکیج SRT Black بسیار ارزان‌تر و برابر با 695 دلار تعیین شده است.

دوج تصمیم دارد پکیج ظاهری Hemi Orange و همچنین مجموعه SRT Black را برای برخی تریم­‌های دورانگو نیز عرضه کند، هرچند که اطلاعات تکمیلی درباره ویژگی­‌های این مدل در سه ماهه اول سال 2022 اعلام خواهد شد.

دیدگاه کاربران