سدان فوق‌لوکس با تزئینات مشکی رنگ

معرفی رولزرویس گوست Black Badge

7 آبان 1400 11:04

تریم Black Badge که نخستین بار در سال 2016 برای محصول کوپه رولزرویس یعنی ریث معرفی شد، اکنون برای مدل گوست معرفی شده است. بد نیست بدانید براساس اعلام خودروساز اهل بریتانیا، اکنون 27 درصد از کل محصولات این شرکت تحت سری Black Badge به فروش می­رسد.

برای تزئین بدنه از رنگ مشکی signature استفاده شده است، که بنابر اعلام رولزرویس، تیره‌­ترین طیف به کار گرفته شده در صنعت خودروسازی است. نیروی محرکه رولزرویس گوست Black Badge مدل 2022 از پیشرانه 6.8 لیتری 12 سیلندر تامین شده است، که 592 اسب­‌بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌­کند، که به ترتیب 29 و 50 واحد افزایش در قدرت و گشتاور را نسبت به مدل استاندارد نشان می‌­دهد. نیروی پیشرانه از طریق جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک ساخت ZF به چرخ‌ها منتقل می­‌شود.

حالت رانندگی Low که برای تریم Black Badge درنظر گرفته شده، سرعت انتقال نیروی پیشرانه به جعبه‌دنده را تا 50 درصد افزایش می‌­دهد.

به لطف بهسازی سیستم اگزوز، صدای خروجی از پیشرانه تغییر کرده و سیستم تعلیق هم مورد بازبینی قرار گرفته است، تا تکان‌های بدنه کاهش یافته و پاسخگویی فرمان افزایش یابد.

رولزوریس گوست Black Badge

بنابر نظر کارشناسان رسانه­‌های خودرویی که فرصت رانندگی با این خودرو را به دست آورده‌­اند، عملکرد این سدان اشرافی کاملاً اسپرت‌­تر از قبل بوده و صدای پیشرانه به خصوص در دورهای بالا بسیار متفاوت به گوش می­‌رسد.

ظاهر رولزرویس گوست Black Badge به لطف مواردی مثل رینگ‌های 21 اینچی، رنگ سفارشی بدنه و 152 چراغ LED برای نورپردازی جلوپنجره ، از نمونه استاندارد متمایز شده است. همچون سایر اعضای سری Black Badge، تمامی نشان‌های روی بدنه این خودرو حتی مجسمه روی کاپوت، ظاهری تیره پیدا کرده است.

رولزوریس گوست Black Badge

برای تزئین بدنه از رنگ مشکی signature استفاده شده است، که بنابر اعلام رولزرویس، تیره‌­ترین طیف به کار گرفته شده در صنعت خودروسازی است. این رنگ که توسط چهار نفر به صورت دستی روی بدنه قرار می­‌گیرد، 45 کیلوگرم به وزن خودرو اضافه خواهد کرد.

البته رولزرویس دست خریداران این مدل برای سفارشی­‌سازی را کاملاً باز گذاشته است، تا جایی که امکان انتخاب از میان 44 هزار رنگ مختلف برای تزئین بدنه فراهم شده که ترکیب­‌های دوتایی را نیز دربرمی­‌گیرد.

در فضای کابین رولزرویس گوست Black Badge، می­‌توان نشان‌های مخصوص این مدل را مشاهده کرد. ترکیب رنگی فضای کابین هم بنابر سلیقه مشتری اعمال خواهد شد.

انتخاب سری Black Badge، در حدود 43 هزار دلار به قیمت پایه رولزرویس گوست یعنی 332,500 دلار اضافه می­‌کند.

دیدگاه کاربران