تجهیز تاکوما برای سفرهای ماجراجویانه

معرفی تویوتا تاکوزیلا

14 آبان 1400 17:12

اگر خودروهای کمپر تویوتا در دهه ­های 70 و 80 میلادی با نقوش گرافیکی روی بدنه آن‌ها را به یاد دارید، احتمالاً می‌دانید که این خودروها با همکاری شرکت چاینوک (Chinook) ساخته شدند. نمونه­‌های باقیمانده و قابل حرکت از آن خودروها امروزه با قیمت 12 الی 13 هزار دلار به فروش می‌­رسد.

تاکوزیلا روی شاسی تویوتا تاکوما TRD ساخته شده است، ولی ارتفاع بدنه به میزان 5 سانتی‌متر افزایش یافته است. اما اگر به خرید یک کمپر مدرن با ظاهر شبیه به محصولات خاطره­‌انگیز چاینوک علاقه دارید، بد نیست نگاهی به محصول جدید تویوتا داشته باشید: تاکوزیلا (Tacozilla).

خودروساز ژاپنی این محصول را براساس مدل تاکوما و با هدف نمایش در نمایشگاه خودرو سما (SEMA) تولید کرده است. با مقایسه ظاهر این خودرو با نمونه‌­های قدیمی ساخت چاینوک به راحتی می­‌توان نقاط مشترک ظاهری را پیدا کرد، مخصوصاً که در تاکوزیلا با یک آفرودر مدرن با جعبه‌دنده دستی طرف هستیم.

تاکوزیلا روی شاسی تویوتا تاکوما TRD ساخته شده است، ولی ارتفاع بدنه به میزان 5 سانتی‌متر افزایش یافته است.

تویوتا تاکوما تاکوزیلا

تویوتا برای ساخت یک کمپر مدرن با ظاهری خاطره‌­انگیز از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و تمامی بخش‌های کابین را تغییر داده است و لوازم مورد نیاز برای یک سفر هیجان­‌انگیز را پیش‌­بینی کرده، که از میان آن‌ها می­‌توان به سینک ظرف‌شویی، تلویزیون و یخچال اشاره کرد.

فضایی راحت برای خواب، حمام با دوش، مخزن آب گرم و مسیر جداکننده کابین اصلی به بخش راننده، از دیگر موارد پیش­‌بینی شده برای راحتی سرنشینان است.

تویوتا تاکوما تاکوزیلا

متاسفانه تاکوزیلا فعلاً به عنوان یک کانسپت معرفی شده است و درباره احتمال تولید آن خبری در دست نیست. بنابراین علاقمندان باید برای ملاقات نزدیک با این خودرو به نمایشگاه سما مراجعه کنند، که از دوم تا پنجم نوامبر (یازدهم الی چهاردهم آبان) در لاس‌وگاس برگزار خواهد شد.

دیدگاه کاربران