تغییر در طراحی بدنه و کابین

چانگان CS75 پلاس به‌روز شد

25 آبان 1400 11:04

دو سال پس از عرضه نسل دوم چانگان CS75 پلاس و فروش 450 هزار دستگاه از این خودروی 4.7 متری، اکنون تصاویر نسخه بروزرسانی شده از این شاسی‌بلند در اختیار رسانه­‌ها قرار گرفته است.

همچون مدل قبلی، دو پیشرانه 1.5 و 2 لیتری مجهز به توربوشارژر برای این خودرو قابل انتخاب است.فرم بدنه CS75 پلاس، مطابق با زبان طراحی جدید چانگان و مشابه آنچه اخیراً در محصولات خانواده یونی (Uni) دیده‌ایم، تغییر کرده است. جلوپنجره بدون قاب با اجزای v شکل، ورودی هوای بزرگتر، افزایش طول و کاهش عرض چراغ‌های جلو و نوار ارتباطی بین آ‌ن‌ها، گرافیک جدید و کاهش عرض چراغ‌های عقب به همراه نواری نورانی بین آن‌ها، افزایش ابعاد خروجی‌های دوگانه اگزوز و نصب دیفیوز روی سپر عقب، مهمترین تغییرات ظاهری بوده که بر چهره چانگان CS75 پلاس اعمال شده است.

کابین هم دستخوش تغییراتی شده است، که تغییر فرم دریچه‌های هوا و طراحی نمایشگر از  بارزترین آن‌هاست. علاوه‌براین ترکیب دو رنگ متضاد برای پوشش قسمت‌های مختلف، به زیبایی این بخش افزوده است.

چانگان CS75 پلاس مدل 2022

همچون مدل قبلی، دو پیشرانه 1.5 و 2 لیتری مجهز به توربوشارژر برای این خودرو قابل انتخاب است، که به ترتیب 178 و 233 اسب­‌بخار قدرت تولید می‌کند و به جعبه‌دنده 6 یا 8 سرعته اتوماتیک ساخت آیسین متصل شده‌­اند. در چانگان CS75 پلاس S، نیروی پیشرانه تنها به محور جلو منتقل می­‌شود.

رونمایی رسمی چانگان CS75 پلاس احتمالا در اواخر ماه نوامبر در نمایشگاه خودرو گوانگژو انجام خواهد شد.

دیدگاه کاربران